
Articole care fac referire la Baneasa

![[#SeFaceLaStup] Andreea Darbouli & Elena Negrilă: Drumul de la idee la concretizare a însemnat foarte, foarte multă muncă și creativitate pentru a face lucrurile să funcționeze cu resurse limitate](https://media.iqads.ro/2023/08/dsc03125-cover-410.jpg)
[#SeFaceLaStup] Andreea Darbouli & Elena Negrilă: Drumul de la idee la concretizare a însemnat foarte, foarte multă muncă și creativitate pentru a face lucrurile să funcționeze cu resurse limitate

La un an de la parteneriatul cu SARMIS Capital, COS își consolidează business-ul la nivel național și ajunge la o cifră de afaceri de 28 mil. EUR în 2022

Biroul alternativ: cât plătesc freelancerii și micile afaceri pentru accesul la un spațiu de coworking

Jeanina Ton a fost numită Managing Director al agenției de digital marketing full-service MTH Digital

Află rețete de succes în gastronomie și creare de conținut la Food Bloggers Conference 2022 Winter Edition

Șapte proiecte de mediu din București, care vizează spații verzi în cartiere, natură urbană și calitatea aerului, se vor desfășura pe parcursul unui an, prin finanțarea din cadrul Platformei de mediu pentru București

Glovo semnează parteneriat cu Decathlon și introduce în aplicație peste 20.000 de produse ale retailerului francez

McCann PR și Avenor College - parteneriat strategic pentru promovarea proiectelor educaționale inovatoare

FLUX, cea de-a doua ediție a festivalului de artă și tehnologie RADAR, va avea loc între 22 - 25 octombrie la ROMAERO
![[Bilanț 2019] Alina Galeriu, dorințe pentru un an mai bun: Mai puține campanii bazate pe ego-brand-talk și mai multe campanii de CSR](https://media.iqads.ro/2019/12/alina-galeriu-cover-410.jpg)
[Bilanț 2019] Alina Galeriu, dorințe pentru un an mai bun: Mai puține campanii bazate pe ego-brand-talk și mai multe campanii de CSR

Catalogul IKEA 2020 este aici! Poți arunca o privire peste soluțiile recomandate pentru un nou început

Campania digitală aniversară dezvoltată de Carrefour România și Mind Treat Studios depășește 1.000.000 de sesiuni de joc în primele 3 săptamani de campanie

Cu o creștere anuală de 10.6%, IKEA România continuă să investească în oameni și în experiența clienților

WOPA a gatit de Paste cu UNISOL de la BUNGE: Record de vanzari pentru UNISOL din ulei de Prima Presa, printr-o campanie originala de comunicare in-store
![[Food court] Roxana Mătășel (Taco Bell): ”Restaurantele nu sunt doar locul unde oamenii se întâlnesc la masă. Ele le definesc în mare măsură lifestyle-ul și individualitatea”](https://media.iqads.ro/2018/03/roxana-matasel-senior-brand-manager-taco-bell-cover-410.jpg)
[Food court] Roxana Mătășel (Taco Bell): ”Restaurantele nu sunt doar locul unde oamenii se întâlnesc la masă. Ele le definesc în mare măsură lifestyle-ul și individualitatea”

Cei mai buni şi-au unit forţele: World Class România şi Under Armour anunţă oficial parteneriatul strategic de lungă durată

Aproape 4.000 de kg de îmbrăcăminte și încălțăminte colectate în campania It`s OK to help them dream, dezvoltată de FCB Bucharest și Băneasa Shopping City

Cei mai buni dintre cei buni. Marii castigatori ai Premiilor FIBRA #2: McCann Worldgroup Romania este Agentia Anului, URSUS Breweries este Clientul Anului 2017
