Ringier Romania ocupa pozitia de lider atat pe segmentul de piata al publicatiilor glossy, cat si al celor din categoria mass-market

Ringier Romania ocupa pozitia de lider atat pe segmentul de piata al publicatiilor glossy, cat si al celor din categoria mass-market

Ringier Romania ocupa pozitia de lider atat pe segmentul de piata al publicatiilor glossy, cat si al celor din categoria mass-market. Libertatea este furnizorul de stiri cel mai citit din Romania, cu o audienta globala de peste 1 milion de cititori ai publicatiei tiparite, site-ului si/sau paginii de Facebook, conform cifrelor publicate de Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT), marti, 5.07.2016.

 

Libertatea – lider in audienta 360 si la nivel national

Cu o distributie de audientei de 71% provenind din mediul urban si 29% din mediul rural, Libertatea este lider de audienta 360 la nivel national, cu un numar de 1 076 000 de persoane care citesc editia tiparita a publicatiei, urmaresc site-ul si/sau pagina de Facebook, conform noii masurari a audientei, de tip 360, la nivel national, dezvoltata de BRAT. Practic, Libertatea se situeaza la o distanta de 387.000 de persoane de urmatorul competitor, avand cu o treime mai multi cititori decat platformele Click!, la nivel national.

Libertatea se afla si in topul produselor media cu cea mai mare notorietate, atat in ceea ce priveste populatia urbana (peste 90%), cat si la nivelul populatiei rurale (peste 80%).

 

Libertatea pentru femei - lider absolut in segmentul revistelor mass-market

Si in categoria mass market, Ringier ocupa pozitia de top prin Libertatea pentru Femei, cu o audieta de 265 de mii de persoane la nivel national, dintre care 17% provin din mediul rural.

Conform noilor date SNA, Libertatea pentru femei este cea mai citita revista saptamanala pentru femei din Romania, avand 265.000 de cititori pe editie, cu 4.000 mai mult decat revista concurenta, Click! pentru femei.

Atat din punct de vedere al tirajului vandut, cat si al audientei, Libertatea pentru femei este lider absolut in segmentul mass-market.

 

Publicatiile Ringier - Psychologies si ELLE – inregistreaza cresteri semnificative pe segmentul urban

79% din audienta generala a publicatiilor inscrise in Studiul SNA este din mediul urban, iar 21% dintre cititori provin din mediul rural. Conform studiului, publicatiile care au cea mai mare pondere a audientei in mediul urban sunt Dilema Veche (92%), Psychologies (90%), ELLE (88%) si Catavencii (88%).

Psychologies inregistreaza, totodata, si cea mai importanta cerstere a audientei, cu 36%, atingand un numar de 80 de mii de cititori pe editie.

Tot in cadrul aceleiasi categorii, a publicatiilor glossy pentru femei, Unica si ELLE inregistreaza usoare cresteri de audienta, de 8% si respectiv 3%.

Datele fac parte din Studiul National de Audienta realizat de BRAT si se refera la perioada noiembrie 2014 – mai 2016. Universul studiului cuprinde populatia nationala, cu varste cuprinse intre 14 si 74 de ani.

 

Grupul Ringier Romania este cel mai important jucator in segmentul revistelor glossy pentru femei, cu un portofoliu format din sase publicatii: ELLE, Psychologies, Avantaje, Glamour, Viva! si Unica, dintre care primele cinci sunt titluri internationale.

Grupul Ringier este o companie media multinationala. Fondat in 1833, Grupul Ringier are investitii importante in print, statii de radio si productii de televiziune. Din portofoliul sau fac parte, de asemenea, numeroase platforme web si de telefonie mobila, precum si tipografii. Ringier este o companie elvetiana de familie cu sediul la Zurich.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related