FAN Courier si Marks prezinta "O zi obisnuita", o campanie inspirata din fapte reale si livrata cu o doza de umor

Cand livrarea intarzie, e usor sa arunci vina pe cineva. Mai greu e sa iti imaginezi cum arata ziua unui curier obisnuit. Aici intervenim noi.

Noua campanie de imagine inspirata din viata de zi cu zi a curierilor este livrata cu o doza de umor de Marks si FAN Courier la nivel national: Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi, Constanta, Sibiu, Oradea.

Ne-am dorit sa le aratam tuturor ca drumul pana la destinatie nu e deloc simplu, cand transporti peste 150.000 de expeditii pe zi. Vorbim de Romania, unde pana si Mos Craciun intarzie, iar vinerea ajungi mai repede in Dubai decat in Predeal. Altfel spus, multe livrari, multe provocari.

In plus, ne-am dorit sa cream o campanie cu si pentru curierii nostri. Vrem sa le aratam ca ii intelegem si le apreciem rabdarea. E timpul sa o faca si ceilalti.

Insight-ul de la care am pornit este acela ca livram mai mult, deci ne confruntam cu mai multe obstacole si trecem prin mai multe provocari. Partea buna e ca am vazut atatea in 18 ani, incat astazi nu ne mai sperie nimic. Provocarile sunt parte din inca o zi obisnuita "la birou".

Am confirmat aceasta idee prin experientele aflate de-a lungul timpului de la curieri si am alcatuit o colectie de situatii amuzante, absurde sau ciudate, dar cat se poate de reale. Apoi am creat un shortlist si un shortlist al shortlist-ului, pana am ajuns sa ilustram o saptamana din viata curierilor, cu ajutorul Paulei Rusu si al echipei noastre de creatie.

 

"Ne confruntam cu multe intarzieri generate de situatii pe care nu le putem controla, iar acest lucru starneste nemultumiri si plangeri din partea clientilor. Asa ca am vrut sa gasim un mod transparent de a prezenta culisele unei livrari, cu bune si cu rele, dar mai ales, cu umor."
Roxana Magopet (Marketing & PR Manager FAN Courier).

 

Impartasim cateva dintre dificultatile pe care le intalnesc oamenii de la FAN Courier la tot pasul, pentru a pune in perspectiva tot ce reusesc sa faca, in ciuda lor.    

Nu toate intamplarile din viata curierilor sunt niste aventuri pline de haz. Problemele lor sunt, de multe ori, problemele noastre, ale tuturor. Tocmai de aceea, am creat o campanie buna de descretit fruntile.

 

Luni prezentam "Coletul cu personalitate", povestea iepurelui descoperit intr-un colet pe banda de sortare si a carui reuniune cu destinatarul devine o adevarata aventura.

Banda de colete sorteaza peste 9.000 de colete in 60 de minute, asa ca orice situatie neasteptata blocheaza automat intreg fluxul operational.

 

"Romania: 5 ore pana la Predeal in plin sezon, intersectii blocate de copii, parinti si studenti atunci cand incepe scoala, blocuri cu bulina, unde nu mai functioneaza liftul de 10 ani, ierni grele in care zapezile acopera drumurile si nu ai unde sa stationezi, parchezi. Noi, cei care citim acest articol, dar si curierii nostri intalnesc aceleasi provocari."
Mia Munteanu (Client Service Director Marks).

 

"Pana si Mos Craciun are intarzieri de Craciun daca sania lui alege sa circule pe A1, nu-i asa? Iar Black Friday e pe bune o zi neagra pentru curieri. Nu am vrut sa spunem ca suntem lideri in categorie si nici ca suntem cei mai buni, nu am vrut sa ne laudam cu cifre si sa iesim cu tot felul de promisiuni. Recunoastem ca nu suntem perfecti si cream un dialog cat se poate de transparent cu clientii FAN Courier." Bogdan Moraru (Creative Director Marks). 

 

Ziua de marti reinterpreteaza conceptul Back to School si ne invata o lectie importanta, cea a rabdarii. De aplicat, mai ales, in perioada redeschiderii scolilor.

 

Miercuri suntem pe fuga, pentru ca avem multe colete de livrat, dar si pentru ca, uneori, cainii din cartier nu ne dau de ales. Bucuresti, asa cum il stim cu totii.

 

Joi se aplica legea lui Murphy. Livram piane si frigidere doar la ultimul etaj, doar cand e liftul defect. Se intampla des. Suntem alaturi de curierii nostri care duc tot greul…pana la ultimul etaj.

 

Iar vineri, parasim orasul pentru locuri mai pitoresti. Noi si tot restul orasului. Partea buna? Avem cu totii destul timp sa admiram peisajul, 5 ore pana la Predeal.

 

Spoturile radio ale campaniei 

 

Echipele participante:

Echipa FAN Courier
Roxana Magopet, Marketing & PR Manager FAN Courier

Echipa Marks
Bogdan Moraru, Creative Director
Mia Munteanu, Client Service Director
Raluca Blana, Account Manager
Evelina Vranceanu, Social Media Manager
Sabina Stanciucu, Copywriter
Daian Man, Art Director
Paula Rusu, Ilustrator
Amalia Toban, Web Designer
Bogdan Miinescu, Flash Developer
Dan Hagiu, DTP

Casa de productie:
ParcFilm



Marks

Marks este un nou tip de echipa, iar fondatorii Marks sunt specialisti care vin atat din “lumea clientului”, cat si din “lumea agentiilor”; specialisti in domenii diferite –... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Related