Armada si Bic au demonstrat eficienta creativitatii in campania Back to School 2014

Armada si Bic au demonstrat eficienta creativitatii in campania Back to School 2014

Armada a dezvoltat pentru BIC Romania o campanie promotionala in store interactiva, care a fost implementata in perioada Back to School in lanturile internationale de magazine la nivel national.

Pentru industria de papterie, luna septembrie este cel mai important moment de vanzari. Daca ratezi acest moment, poti spune ca ai pierdut un an intreg. Anul acesta, BIC a decis ca este momentul unei schimbari in strategia de comunicare, pentru a se diferentia la raft si pentru a consolida legatura emotionala dintre brand si consumatori.

Pornind de la BRAND si de la produse, Armada a dezvoltat o campanie in jurul mesajului « Impreuna desenam viitorul copilului tau », menita sa readuca emotia in magazinele prea pline de materiale conventionale si reduceri de preturi.

Harta campanie:

Creatiile campaniei:

Key Visual

Simularea POSM:

Implemenetare POSM:

« Cu totii am raspuns la un moment dat cand eram de-o schioapa, la intrebarea "Tu ce vrei sa fii cand vei fi mare?". Pentru cei mai multi, acest raspuns se schimba de mai multe ori in viata, dar tot ce stim este ca drumul spre performanta si un viitor bun incepe odata ce am pus primele creioane, pixuri sau stilouri in mana.  Ne-am dorit ca toti cei care intra in contact cu aceasta campanie sa inteleaga ca BIC cunoaste importanta sustinerii celor mici pentru a reusi sa ajunga ceea ce isi doresc. » – Tiberiu Tuluca, General Manager Armada

 

« Conceptul creativ propus de cei de la Armada a fost o foarte buna rezolvare a pitchului organizat si, ulterior, s-a dovedit a fi eficient pe toate planurile. In primul rand, conceptul si toate materialele campaniei au fost primite cu mult entuziasm de catre partenerii nostri. In al doilea rand, pe parcursul campaniei, acelasi entuziasm s-a simtit in atmosfera creata in magazine si a condus la cresterea vanzarilor si la un foarte bun angajament fata de brand. Conform companiei de cercetare de piata GFK Romania, brandul BIC a inregistrat in canalul de vanzare Mass Merchandisers o crestere a cotei de piata in volum, de la 22% in perioada iulie-septembrie 2013 la 27.2% in perioada iulie-septembrie 2014.» - Cristina Bucur, Bic - Marketing Manager Romania, Bulgaria, Moldova

Echipele implicate:

Echipa agentiei:
Strategie si Project Management: Maria Bucur
Copywriting: Alexandru Gradisteanu
Art Direction: Giorge Roman
Creative Director: Adrian Albu
General Manager: Tiberiu Tuluca

Echipa clientului:
Marketing: Cristina Bucur – Marketing Manager
Stefan Trasca - Junior Trade Marketing Manager Stationery
Sales: Ioana Ghita – Field Sales Manager
Liviu Cimpoeru – Key Account Manager
Paul Baltag – Key Account Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related