Herlitz lansează campania Back to School 2025 cu ajutorul Interactions: „Când ești mic, te visezi mare”

Herlitz lansează campania Back to School 2025 cu ajutorul Interactions: „Când ești mic, te visezi mare”

Herlitz dă startul campaniei promoționale Back to School 2025, creată pentru a susține copiii și părinții în pregătirea pentru noul an școlar. Sub mesajul „Când ești mic, te visezi mare”, campania aduce în prim-plan visurile copiilor și importanța rechizitelor de calitate.

 

Cum funcționează campania

Părinții care achiziționează produse Herlitz, Pelikan, Oxford sau Tiger Family în valoare de minimum 100 lei, până pe 15 septembrie 2025, pot înscrie bonul fiscal pe site-ul dedicat campaniei concurs.herlitz.ro pentru șansa de a câștiga unul din cele 10 ghiozdane complet echipate, pregătite cu tot ce este necesar pentru prima zi de școală, sau unul din cele 90 de kit-uri de rechizite adaptate fiecărei vârste, de la clasa pregătitoare până la liceu.

 

Un start plin de emoții și visuri

Campania își propune să îi convingă pe părinți să privească cu alți ochi cumpărăturile pentru școală - în loc să le privească drept o sursă de stres în goana de a bifa toate rechizitele de pe listă, să își ia timp pentru a-și aminti pasiunile și aspirațiile copilului lor și să aleagă acele rechizite care îl reprezintă cel mai bine. Produsele Herlitz, Oxford, Pelikan și Tiger Family sunt concepute atât pentru a sprijini procesul de învățare, cât și pentru a le aduce copiilor mai multă încredere și bucurie la început de an școlar.

„Ne dorim să le oferim copiilor mai mult decât rechizite, vrem să le oferim încrederea că pot visa cu ochii deschiși și că fiecare început de drum poate fi frumos. Prin această campanie, susținem părinții și elevii să pornească spre noul an școlar pregătiți, motivați și încurajați să-și urmeze visurile,” a declarat Corina Bakas, Digital & Communication Marketing Manager la Herlitz România.

 

Interactions + Herlitz = un început de școală plin de emoții și visuri

Campania poartă semnătura agenției Interactions, care coordonează strategia digitală, implementarea tehnică, precum și aspectele organizatorice ce țin de regulament și validarea câștigătorilor. Obiectivul comun? Să transforme pregătirile pentru școală dintr-o simplă listă de cumpărături într-o experiență inspirațională, care sprijină copiii să pornească la drum cu încredere și entuziasm.

„Ne-am dorit să surprindem emoția unui nou început și să arătăm că rechizitele potrivite pot deveni suport pentru visurilor îndrăznețe ale copiilor. Campania Herlitz Back to School vorbește despre mai mult decât nevoile unui copil în pragul unui nou an școlar, vorbește despre curaj, bucurie și primii pași către reușită,” declară Camelia Crețu, Senior Account Manager Interactions.

Interactions este o agenție de marketing cu peste 15 ani de experiență în dezvoltare de campanii promoționale, în al cărui portofoliu de clienți regăsim branduri renumite precum Mega Image, Edenia, Hochland, Fragedo, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Profi, Telekom, Audi, Seat, CEC Bank, Groupama, Mobexpert.

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related