Marks și FAN Courier prezintă "O zi obișnuită", în ediție Real Life, de data aceasta

Marks și FAN Courier prezintă "O zi obișnuită", în ediție Real Life, de data aceasta

În spatele serialului animat se află oamenii reali care ne-au inspirat să creăm toate aceste povești ilustrate prin care facem haz de necaz. Acum e momentul să explorăm "faptele reale" din semnătura campaniei (O campanie inspirată din fapte reale, livrată cu o doză de umor de FAN Courier).

După ce am ilustrat și animat o colecție de peripeții trăite de mulți dintre curierii noștri continuăm să-ți prezentăm o zi obișnuită din viața lor, pe bune. Adică, fără script sau repetiții, ci simplu: în fața camerei, omul din spatele livrării tale. "O zi obișnuită", ediția Real Life este o campanie cu și despre curieri, livrată chiar de ei.

Curierul ne aduce acasă pantofii aceia la reducere, cărțile care își vor petrece timpul pe noptieră sau cadoul pe care urmează să-l dăruim. Noi vedem doar coletul, dar cum văd ei fiecare livrare pe care o fac?

Jobul lor nu e mereu ușor, dar nu se plâng. Curierii noștri preiau legătura și ne spun ce înseamnă pentru ei o zi obișnuită "la birou" pe oziobisnuita.ro. Și, în același timp, îi invită pe toți curierii, fie că sunt angajați la FAN Courier sau nu, să își spună poveștile în fața unei țări întregi care să-i aplaude.

Nu contează ce curier ești, contează că îți faci jobul cu drag  și te bucuri de bucuriile celor pe care îi întâlnești, chiar dacă nu ești mereu apreciat pentru ceea ce faci.

 

„Ne-am dorit să creăm o platformă care le arată clienților că în spatele fiecărui colet e un OM, cu bune și rele. Și un spațiu care le arată curierilor că experiențele lor sunt valorizate.” , Sabina Stănciucu, copywriter The Marks.

 

Dincolo de locul din care provin sau compania pentru care lucrează, curierii întâlnesc aceleași provocări. Poveștile lor îți arată cum se vede o zi obișnuită prin ochii celor care străbat orașul, ca să nu străbați tu țara.    

 

„Credem că un brand e alcătuit din poveștile celor care fac parte din echipă, iar un lider nu se rezumă doar la dezvoltarea propriului business, ci trage după sine întreaga industrie în care activează. De aceea, ne-am dorit să îi lăsăm pe cei care își suflecă mânecile zi de zi să înceapă o conversație. Adică, le-am oferit un loc în lumina reflectoarelor și am lăsat crearea content-ului în seama lor.”, Roxana Magopeț, Marketing & PR Manager FAN Courier.

 

În timpul programului, curierii străbat țara-n lung și-n lat, cunosc oameni noi și descoperă locuri surprinzătoare. Credem că cel mai "aplaudat" curier merită să descopere România și în afara programului. Așa că, cel care strânge cel mai mare număr de aplauze la finalul campaniei, alege, de data aceasta, destinația. Mai exact, câștigă o excursie de șapte zile, oriunde în România, cu plăcere. 

Și, pentru că un curier e mereu pe drum, adică mereu pe fugă, săptămânal pot câștiga, prin tragere la sorți, un survival kit cu instrumentele necesare pentru a depăși provocările de zi cu zi.      

Curierii care au dat tonul poveștilor și pe care i-am căutat prin toată țara nu participă în competiție, dar ne-au câștigat deja inimile.

De exemplu, Marius Ene din Constanța ne-a povestit despre cum s-a luptat eroic cu câinii care atentau la viața lui și a coletului din dotare: urcându-se pe gard și așteptând în frig un salvator care nu mai venea.

 

 

Valentin Prodaniuc din Timișoara ne-a arătat de ce poate fi bine să nu ai timp de micul dejun. Uneori, destinatarul poate fi o doamnă care tocmai ce a terminat de gătit ceva delicios și nu te lasă să pleci până nu termini tot din farfurie.

 

Aurelian Grecu din Sibiu ne-a vorbit despre o zi în care a fost în locul potrivit la momentul potrivit. Adică a primit cererea de ridicare a coletului exact când se afla lângă adresa respectivă, iar clienta a rămas absolut uimită de puterile telepatice ale curierilor FAN.

 

Campania va rula timp de nouă săptămâni și este promovată în online, cinema, radio și OOH. 

 

Echipa FAN Courier
Roxana Magopet, PR&Marketing FAN Courier

Echipa MARKS

Mia Munteanu, Client Service Director
Ana Maria Preduț, Account Executive
Adriana Șandru, Social Media Manager
Daian Man, Art Director
Sabina Stanciucu, Copywriter
Andrei Enache, Digital Project Manager
Alexandru Cristian Cătălin, Digital Project Manager
Alexandru Panțuru, Frontend Developer
Bogdan Miinescu, Frontend Developer
Radu Cioran, Backend Developer
Alexandru Nedeianu, DTP
Dan Hagiu, DTP

Casa de productie: StudioSet

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Marks

Marks este un nou tip de echipa, iar fondatorii Marks sunt specialisti care vin atat din “lumea clientului”, cat si din “lumea agentiilor”; specialisti in domenii diferite –... vezi detalii »

Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Related