United comunica pentru Alfredo Seafood

United comunica pentru Alfredo Seafood

United Marketing Partner, agentie de marketing full-service cu o experienta de 16 ani pe piata din Romania, este partenerul de PR si marketing integrat al Alfredo Seafood, marca dezvoltata de Romfood Trading, unul dintre principalii importatori si distribuitori de produse din peste si fructe de mare din Romania.

United si Alfredo Seafood au colaborat si in anii trecuti pe diferite proiecte, evenimente si consultanta de marketing. Parteneriatul actual vizeaza cresterea notorietatii marcii Alfredo in randul consumatorilor romani, a imaginii marcii pe principalele segmente de piata si in randul retailerilor si cresterea vanzarilor de peste proaspat si congelat.

United a mizat intotdeauna pe dezvoltarea unor strategii care merg mai departe de triunghiul clasic: pozitionare – atribut – personalitate, cel mai important capitol fiind constituit de construirea unei viziuni de piata.

"Consideram ca, intr-o perioada in care brandurile sociale devin din ce in ce mai relevante, atunci cand ai pe mana un brand care are chiar in esenta sa elementele unei misiuni sociale, este necesar sa gandesti strategia de brand si orice activitate de comunicare mult mai profund si plecand chiar din acea esenta sociala. Viziunea pe care noi am articulat-o pentru Alfredo, nu este doar o viziune de brand ci o viziune sociala, pentru ca vizeaza aspecte esentiale ale vietii consumatorilor: sanatatea si alimentatia sanatoasa. O asemenea viziune va angrena toata piata unde activeaza clientul nostru: retailerii, importatorii, producatorii si chiar mass-media. Cu totii ne dorim sa conlucreze pentru a educa consumatorul in ideea adoptarii unui stil de viata si de alimentatie mai sanatos. Acest lucru se traduce si prin cresterea ponderii pestelui in alimentatie, deoarece este cel mai sanatos tip carne. In elaborarea acestei viziuni am pornit de la situatia actuala a consumului de peste in Romania, unde se mananca peste in medie o data la 3 saptamani, precum si de la o premisa nutritionala majora: toti medicii sunt de acord ca ar fi bine ca oamenii sa manance peste macar o data pe saptamana. Ne-am propus sa ajungem la acest nivel in cinci ani si pornind de aici ne-am dat seama ca astfel valoarea pietei de peste si fructe de mare s-ar tripla si ar ajunge la 1 miliard de euro!", explica Dan Cirstea (Managing Partner United).

 

"Diferenta dintre viziunea unui brand social si cea a unui brand comercial este constituita de accentul pe care il punem pe factorul uman, in primul caz. Alfredo Seafood este o marca careia ii pasa in mod sincer de nevoile oamenilor si aceasta este ideea pe care vrem sa o comunicam. Consumatorul modern are anumite asteptari: isi doreste hrana curata, din zone sigure, certificate, iar noi vrem sa stie ca nevoile lui sunt luate in considerare si indeplinite. Pe de alta parte, noi la Alfredo traim in modul cel mai concret aceasta viziune: mancam toti angajatii impreuna, o data pe saptamana, peste!", a spus Mihai Cristian Darmanescu (fondatorul marcii Alfredo si director al Romfood Trading, compania care opereaza marca).

 

Alfredo Seafood isi propune ca impreuna cu United sa educe consumatorul si sa evidentieze beneficiile pe care le aduce prezenta constanta a pestelui si fructelor de mare in dieta noastra. In acest scop a fost demarata campania “Nicio saptamana fara peste pentru romani” ce vizeaza schimbarea obiceiurilor alimentare defectuoase prin inlaturarea preconceptiilor asociate pestelui, produselor pe baza de peste si fructe de mare, precum si furnizarea unor informatii corecte si cat mai complete pe teme de nutritie.

Acest demers este proiectat pe mai multi ani si va consta intr-o serie de campanii si evenimente, online si offline, dedicate mass-media, retailerilor si publicului larg, dar si angajatilor Alfredo.

United este responsabila de coordonarea tuturor activitatilor strategice de comunicare, de relatii cu presa, de organizare de evenimente, creatie si planificare de media.

In virtutea colaborarii anterioare cu United Marketing Partner, actualul parteneriat a venit ca o continuare fireasca a unei relatii de succes.

"Noi cautam la partenerii nostri o intelegere a domeniului in care activam si capacitatea de a stabili o strategie personalizata care sa ne poata ajuta in atingerea obiectivelor de business. Rezultatele obtinute in colaborarile anterioare, calitatea profesionala a celor de la United, precum si corectitudinea relatiilor pe termen lung au fost cateva dintre motivele pentru care ne-am decis sa crestem parteneriatul cu United Marketing Partner", adauga Mihai Cristian Darmanescu (Director General al Romfood Trading).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related