Andrei Cohn si exercitiul panoului din Arthur Verona, de la primul la ultimul cadru

Nimeni nu intra in publicitate ca sa mute niste conserve dintr-un raft intr-o punga, reaminteste lumii Andrei Cohn (Managing Director, Cohn & Jansen JWT), care acum 12 ani inchiria un panou publicitar pe strada Arthur Verona colt cu Dionisie Lupu. Voia sa puna pe el ad-uri celebre, cu impact, care nici intr-un milion de ani nu s-ar fi facut si/sau aprobat la noi. 

Dupa ce au intervenit drepturile de autor si pudoarea brandurilor locale, ideea s-a adaptat: panoul s-a transformat intr-un exercitiu creativ de a-ti spune oful in vazul lumii, deschis oricui din publicitate sau din afara ei. A durat peste 10 ani, dar Andrei il considera mai mult esuat decat castigat. Raportat la perioada de timp, putini au vazut oportunitatea unei portavoce sub forma de panou, spune el; si "din cand in cand" nu prea ii e de ajuns unui proiect de tipul asta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Companii

Subiecte

Sectiune



Related