Capacitatea de a ajunge la un public sau cu un numar de oameni printr-un program de advertising, cuantificabile(capacitatea) prin cercetarile de publicurilor.
The ability to reach or communicate with a certain audience or number of people through a given advertising schedule, quantifiable via audience research surveys.





![[Stand-up pe bune] John: Umorul românesc e un copil dolofan, cu o pungă de Mc într-o mână și cu o căciulă rusească de blană trasă până pe sprâncene](https://media.iqads.ro/2025/10/alx08824-cover-410.jpg)
![[Stand-up pe bune] Cristi Popesco: Am avut tot felul de joburi care o să dispară acum cu AI-ul: operator data entry, vânzător spațiu publicitar, contabil. Am început 3 facultăți, am terminat una](https://media.iqads.ro/2025/10/ddr09492-cover-410.jpg)

![[Case Study] De ce brandurile din România mizează puternic pe Glovo Brands Ads](https://media.iqads.ro/2025/10/1-2-cover-410.jpg)













![[Case Study] În Stare de Bine la aniversarea de 6 ani – Poveștile din spatele cifrelor](https://media.iqads.ro/2025/06/isdb-cover-picture-copy-cover-410.jpg)


















