[Asa sa faci la prezentare] Mihaela Stoica, pastel: Nu avem one-man show si nici nu incurajam practica asta

Client Service Director la pastel, Mihaela Stoica da din casa despre cum se pregatesc prezentarile la ei in agentie, cine ce rol are, cum se evalueaza dupa si, desigur, ce gafe au comis de-a lungul timpului si ce-au invatat din ele.

Accentul cade pe creatie sau strategie, in functie de tipul campaniei. Chiar si juniorii merg, da, dar doar daca-si fac temele si au ceva de zis; rolul lor e sa dea energie, care functioneaza ca un antidot pentru blazare.

Face diferenta dintre vanzator si consultant si atrage atentia ca e mai bine sa faci parte din a doua categorie, pentru ca, daca porti un dialog si esti atent la nevoia de  business, mai mult ca sigur o sa argumentezi persuasiv, deci o sa castigi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Pastel

pastel este o agentie de comunicare independenta, cu o istorie de peste 10 ani pe piata, care ofera experiente de brand integrate. La pastel credem ca ideile de succes sunt idei integrate. Acestea au puterea de a... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related