[Așa să faci la prezentare] Alecsandra Roman, FCB Bucharest: Arta vorbitului poate fi cultivată. După mine, este o resursă în care agențiile trebuie să investească

[Așa să faci la prezentare] Alecsandra Roman, FCB Bucharest: Arta vorbitului poate fi cultivată. După mine, este o resursă în care agențiile trebuie să investească

Regula la FCB Bucharest e că, la prezentări, merg doar trei oameni (un Client Service, un strateg și un creativ), că nu e nevoie să defileze cu toate „asseturile” agenției.

Alecsandra Roman, Head of Strategy la FCB Bucharest, ne povestește în cele ce urmează despre cum decurg prezentările la ei și ce a învățat până acum din toate experiențele. De exemplu, că o prezentare începe odată cu debriefing-ul, nu cu o zi înainte de prezentarea propriu-zisă.

E bine să ai câte o anecdotă în mânecă, că oamenilor le plac poveștile, dar e important să îți bazezi discursul pe cifre - studii de caz și exemple concrete. Despre arta vorbitului și publicitate, zice că e un talent, deci nu toată lumea îl are. Dar, prin exercițiu, îl poți dobândi:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related