[Așa să faci la prezentare] Dana Pascu, GMP: Tendința de a te crampona majoritar pe miez, adică momentul ăla când „arăți creația”, e o super-țeapă

[Așa să faci la prezentare] Dana Pascu, GMP: Tendința de a te crampona majoritar pe miez, adică momentul ăla când „arăți creația”, e o super-țeapă

„Dana, ia-ți hainele cu care te îmbraci de obicei, iar o să creadă că ești secretara. Dana, nu mai nota lucruri pe agendă când se pun întrebări și n-ai chef/nu știi să răspunzi.” Doar o selecție dintre lucrurile pe care Dana Pascu, Creative & Strategic Planning Director la GMP, și le zice înainte de o prezentare. De cele mai multe ori, joacă rolul de bad cop (zice adevărul gol-goluț), dar asta mai mult a ajutat decât a stricat, deci e OK.

Nu vede prezentările doar ca pe o vânzare. Adică, da, în esență, în publicitate, se plimbă bani și vorbe dintr-o parte-n alta, dar reducerea la circuitul ăsta tranzacțional e lipsită de farmec. Și nu despre asta e vorba. Ei îi place să privească totul ca pe-un dans, în care fiecare se mișcă în felul lui, până se armonizează.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related