[Publicitar OST] Playlistul de publicitar al Dianei Florea (Boomerang): tuse vechi si tuse noi

[Publicitar OST] Playlistul de publicitar al Dianei Florea (Boomerang): tuse vechi si tuse noi

Avea Bob Marley o vorba: treaba cu muzica buna e ca atunci cand te loveste, nu mai simti nicio durere. Bob stia cate ceva despre durere, asa ca nu e de mirare ca posteritatea i-a pus aformismele la loc de cinste. Deci haideti sa mai ascultam niste muzica buna de prin agentii.

Cand trebuie sa imblanzesti un brief din care sa reiasa "ceva frumos" si pentru copii si pentru batrani, o scoti la capat cu un AC/DC.  Thunderstruck, de exemplu. E concluzia la care a ajuns Diana Florea, Media&PR Specialist la Boomerang. Playlistul ei este o struto-camila simpatica de oldschool si Pink. Bon Jovi si Kings of Leon. Pana si Beatlesii si-au facut (in sfarsit!) loc in seria noastra, prin intermediul Dianei. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related