Lumea surprinsă de un fotograf orb

Lumea surprinsă de un fotograf orb

Cum spunea Radiohead, In pitch dark / I go walking in your landscape / Broken branches / Trip me as I speak / Just 'cause you feel it / Doesn't mean it's there / Just 'cause you feel it /Doesn't mean it's there. E unul din lucrurile care îți vin la întâmplare în minte când vezi campania Deasupra orizontului. E vorba despre Alexander Zhuravlev, un fotograf care are doar 2% vedere reziduală. Alexandru a rămas orb la 11 ani, în urma unei boli, dar asta nu îl oprește să călătorească și să facă fotografii. 2% e suficient, spune el: poate întrezări lumină, culori și orizontul.

Un moment în care să te întrebi, așa cum spune Alexander: De ce îmi arată lumea un orb? De ce nu am văzut-o până acum?

Fotografiile sale pot fi văzute aici și fac parte din campania Samsung realizată de Cheil Worldwide Russia în parteneriat cu organizația The White Cane.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related