Coca-Cola sau apa vietii e totuna...

... cel putin asa pretinde noul spot in care apare Chivu. Gasesc de cuviinta ca la noua reclama adusa pe tv de Coca-Cola sa spun lucrurilor pe numele mic, de insight, si sa las partile tehnice sa se prabuseasca de pe tron precum cortinele de la Moulin Rouge, incat sa putem vedea realitatea dezbracata de orice desuuri, precum picioarele dansatoarelor de cancan.

Sa ne bucuram asadar de acest spot, aproape de inimile noastre de consumatori tipici. Sa lasam realizarea lui, filmarile, actorii, publicul tinta, campania si conceptul pe care il urmareste sa se uite nefericite la explozia de nebunie, de entuziasm si de curaj care ne prinde de degetele excesului de empatie si ne ridica de mainile optimismului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Marian B
acum 17 ani
Eu cred ca spotul surprinde si dezamagirea suporterilor fata de rezultatele nationalei (imi place sa cred ca de fapt lumea nu vrea sa-l recunoasca pe Chivu...), sperantele legate de noua campanie, dar si o incercare a fotbalistilor de a cere iertare.


Branded


Related