Ingeri pentru publicitate in stil romanesc

La aceasta editie AdPrint, diferentele dintre printurile romanesti si cele straine s-au mai estompat. Daca totusi se putea ghici provenienta printului, fara a fi nevoie sa te uiti pe indiciile de la baza, asta tinea de atmosfera fotografiilor, de un ambient destul de familiar pe care, deocamdata, doar noi, romanii, il putem recunoaste pentru ca traim aici.

Cea mai pregnanta impresie de la festivalul international de publicitate AdPrint, desfasurat la Brasov, intre 9 si 11 februarie, a fost progresul remarcabil al printurilor romanesti, din punctul de vedere al executiei.

Pana anul trecut, inca se putea face o clasificare clara: asta e de-al nostru, celalalt e facut de o echipa din Vest. Se putea detecta o anumita superficialitate a art directorilor de la noi fata de compozitie, cromatica, alegerea fonturilor sau a modelului care a pozat. Asta tine si de buget si de resursele interne si de ce fotografi ori stilisti de produs gasesti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related