Profesorul Afrodita Blasius si studenta Ioana Tomescu despre Scoala IAA

Interviu cu Afrodita Blasius (Managing Partner Bridge Communication si profesor de Marketing la Scoala IAA) si Ioana Tomescu (Account Executive GMP si sefa de promotie a Scolii IAA)

Scoala IAA se pregateste de cea de-a doua editie. Am aflat cum se vede Scoala din ambele perspective (de profesor si de student al Scolii) dintr-o discutie cu Afrodita Blasius si Ioana Tomescu. Veti gasi in interviu mai multe informatii despre structura Scolii si despre ce puteti invata acolo si daca v-au convins, va mai puteti inscrie pana pe 20 iunie.

IQads: Cu ce se diferentiaza Scoala IAA de celelalte programe initiate de agentii pentru studentii dornici sa intre in industria de comunicare?
Afrodita Blasius: Cred ca ar fi doua zone mari de diferentiere:
- Scoala IAA adreseaza nu doar aspirantii ce doresc sa intre in domeniul marketingului si al comunicarii - fiind structurata pe module, in functie de experienta participantilor, ea este destinata si celor ce activeaza deja in domeniu. Modulul I, care a avut deja doua promotii de absolventi, este potrivit juniorilor, intelegind prin asta zero experienta sau citiva ani de activitate. Modulul II, ce va incepe in toamna, este destinat celor cu 3-5 ani de experienta de marketing sau publicitate, iar cel de-al treilea oamenilor cu multa experienta, managerilor de marketing si publicitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related