ARBOevents se repozitioneaza

"Tabasco si Ciusca" este noul nume sub care va functiona de acum inainte compania detinuta de Serban Ciusca.

La conferinta de presa de ieri care a anuntat repozitionarea ARBOevents a fost elucidat misterul controversatului partener, Kristiano Tabasco. Numele acestuia a fost legat de un asa-zis scandal cu iz electoral, facand inconjurul presei zilele trecute. In realitate, acest personaj fictiv a facut parte dintr-un intreg scenariu pus la cale pentru a atrage atentia publica asupra rebrandingului ARBOevents.

"Tabasco si Ciusca ne numim de azi. Si mergem pe sens invers. De la Evenimente la PR. Trecem si de PR 2.0 si ne oprim la branding, prin orice forma de comunicare inovativa", a explicat Serban Ciusca noile servicii pe care le va oferi compania sa. "Mi-ar fi placut sa ne numim "Asociatii si Ciusca", dar Tabasco este fotoliul pe care se va putea aseza orice viitor asociat, la fel de condimentat ca mine", a mai spus acesta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related