[Webstock 2010] Republika Interactive a obtinut locul I la Social Networking si locul II la Blogging Campaigns, cu pasiunea.eu, respectiv o campanie pentru magazinul online Romtelecom

Republika Interactive, agentie online specializata in dezvoltarea de proiecte social media, a fost premiata in cadrul sectiunilor Social Networking si Blogging Campaigns la Gala Webstock 2010, competitia celor mai noi si mai creative proiecte de social media lansate recent pe piata locala.

La Gala Webstock Awards, care a avut loc pe 16 septembrie in Bucuresti, au fost desemnati 41 de castigatori dintre care 12 au primit trofeul Webstock 2010. Pentru premiile disponibile in cele 12 categorii de concurs, s-au luptat in cursa finala aproape 150 de proiecte.

„Ma bucura cu atat mai mult cele doua premii obtinute la Webstock 2010, cu cat eforturile echipei Republika s-au concentrat inca de la inceputul acestui an pe consolidarea pozitionarii ca agentie de social media prin cresterea portofoliului de proiecte dezvoltate in cadrul retelelor sociale, venind in acest fel si in intampinarea nevoilor clientilor care isi doresc din ce in ce mai mult sa se promoveze pe aceste noi canale de comunicare.”, declara Justin Kadima, General Manager Republika Interactive.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related