Articole care fac referire la WARC
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii WARC
Rafal Drzewiecki: Creativitatea pe TikTok trăiește în mișcare. Este nefinisată, în continuă evoluție și alimentată de comunitate
Conferința IAA Creativity4Better se întoarce în 2025 într-un format care explorează toate dimensiunile creativității
Jam Session Agency, agenție de comunicare integrată, câștigă 11 premii la Gala Romanian PR Award și la Internetics Gala 2024, împreună cu 7 dintre clienții agenției
Jam Session Agency este singura agenție din România care obține premii de excelență în gândire strategică și impact în cadrul competiției WARC, și intră în topul global WARC al agențiilor independente
Cheil | Centrade obține primul trofeu GOLD la Golden Drum pentru Samsung Electronics România cu proiectul #22EpicNights
Viitorul este hibrid: îmbinarea sondajului cu inteligența artificială în testarea de reclame conduce la maximizarea eficienței
[Creative 2023] Razvan Matasel: Cred ca in curand aceasta industrie va trebui sa renunte la sintagma de “creativa”. Pana la urma ce mai creeaza? Cea mai mare parte a devenit un cliseu
Agențiile Publicis Groupe din Europa Centrală și de Est au fost recunoscute pentru eficacitate în cadrul Effie și WARC
[Comunicare ca la carte] Rodica Săvulescu: Facultatea este acolo pentru a-ți oferi o structură, o hartă pe baza căreia poți să navighezi prin domeniul ales
Rețeaua de agenții de media Mindshare este pe primul loc în clasamentul WARC Media 100 pentru al treilea an la rând
[Comunicare ca la carte] Liviu Turcanu: Expune ceea ce știi, pe o structură clară, cu o intenție clară, fără să te îmbeți cu propriile cuvinte
Initiative lansează Business Intelligence Suite, un pachet de instrumente și competențe care sprijină deciziile de business ale clienților la toate nivelurile
Publicis România, numită în top 9 agenții din lume. Jorg Riommi, în top 7 Directori de creație conform clasamentului World Creative Rankings realizat de The Drum
[Marcom 2021] Roxana Memetea: Pandemia a dat reteta peste cap si a lasat loc si de experiemente si inovatie si unor branduri le-a dat mai mult curaj
[Cine a furat Craciunul] Luciana Cucoaneș: Publicitatea e un mare emisar al Crăciunului, cu un rol important în setarea atmosferei

































![[Povestea Graffiti BBDO] Lorand Balint: Toti invatam, toti descopeream lucruri noi. Oameni vii. Pentru mine era pestera lui Aladin](https://media.iqads.ro/2019/04/publicis-18-cover-410.jpg)










