Cea de-a 28-a ediție a Festivalului Golden Drum este deschisă pentru înscrieri

Cea de-a 28-a ediție a Festivalului Golden Drum este deschisă pentru înscrieri

Sistemul de înscriere al Festivalului Golden Drum este oficial deschis. Publicitarii, agențiile și alți profesioniști din domeniul comunicării de marketing își pot înscrie lucrările până pe data de 5 august 2022. În plus, festivalul introduce tariful Super Early Bird și prelungește reducerile de Cantitate și de Grup Covid-19.

Competiția Golden Drum 2022

Golden Drum deschide înscrierile în competiție până la data de 5 august 2022 și admite toate lucrările care au fost difuzate, publicate sau implementate pentru prima dată între 1 septembrie 2021 și 5 august 2022.

Agențiile, publicitarii, clienții, casele de design / producție, companiile media și alți creativi din 36 de țări sunt invitați să își înscrie lucrările în patru secțiuni diverse: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Business Excellence Drum, precum și o secțiune specială All Juries.

Parteneriat cu Little Black Book

În 2022, Golden Drum își extinde parteneriatul cu Little Black Book. Fiecare câștigător Grand Prix al festivalului va fi înscris direct, fără taxă de participare la The Immortal Awards. Perioada de eligibilitate pentru The Immortal Awards este de la 1 septembrie 2021 până la 31 august 2022.

Compania care a înscris lucrarea câștigătoare primește gratuit un abonament la Little Black Book (în valoare de £1000) care îi va permite că participe la Immortal Awards, dar și să beneficieze de toate ofertele Little Black Book.

Golden Drum în clasamentele internaționale

Festivalul Golden Drum a fost din nou ales drept unul dintre cele șapte festivaluri regionale din lume incluse în topul WARC Creative 100 din 2022, care ține evidența festivalurilor de premiere a creativității din întreaga lume și acționează ca un punct de referință pentru excelența creativă. În plus, Golden Drum este inclus în AdForum Business Creative Report, singurul de acest fel, care le permite agențiilor de publicitate și publicitarilor să își evalueze impactul creativ în raport cu concurenții din același sector.

Noutăți

Introducerea Super Early Bird

Prin taxa Super Early Bird, disponibilă până la data de 20 aprilie 2022, Competiția Golden Drum este acum accesibilă și concurenților cu bugete mai mici de participare la festivaluri. Participanții pot alege dintre taxele de înscriere Super Early Bird, Early Bird și Standard Entry.

Sunt planificate și reduceri suplimentare. Deoarece pandemia de Covid-19 nu s-a încheiat, este păstrat grupul Covid-19 în secțiunea All Juries și este stabilită o taxă cu 50% mai mică pentru înscrierile în acest grup.

De asemenea, reducerea cantitativă 10 + 1 se aplică și în 2022: dacă un participant înscrie 11 lucrări, aceea dintre ele care are cea mai mică taxă este primită în mod gratuit.

Preț nou pentru înscrierea unei serii de lucrări

Festivalul Golden Drum prezintă, de asemenea, noi posibilități de înscriere a unei serii de lucrări în competiție. Prețul seriei se aplică după cum urmează: la prima înscriere din cadrul seriei se va percepe taxa de înscriere corespunzătoare grupului (așa cum este afișată pe site-ul Golden Drum), în timp ce pentru fiecare înscriere suplimentară în cadrul seriei se percepe o taxă fixă de 50 € per înscriere.

Golden Drum Festival nu percepe taxe de înscriere pentru agențiile ucrainene în cadrul acestei ediții a festivalului, într-un gest de susținere simbolică.

Termenul limită pentru înscrierea proiectelor: Vineri, 5 August 2022, ora 23.59 CET
Termenul limită pentru Super Early Bird: Miercuri, 20 Aprilie 2022
Termenul limită pentru Early Bird: Vineri, 10 Iunie 2022

Festivalul Golden Drum a luat naștere în 1993 cu o idee simplă, aceea de a reuni creatori din diferite țări, pe atunci adesea definite ca fiind din Noua Europă. Festivalul are ca scop să inspire și să susțină în multe moduri gândirea și acțiunea creative pentru schimbări pozitive, punând în lumină acest lucru prin intermediul programului său de concursuri și congrese. Festivalul Golden Drum a fost ales ca unul dintre cele șapte spectacole regionale de premiere incluse în Clasamentul WARC.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related