Adrian Păsărică este desemnat „Clientul Anului” și primește titlul de Cavaler al Ordinului The Creative Angel din partea #TheAlternativeSchool.
Într-o industrie unde creativii au nevoie de curajul și susținerea unor parteneri vizionari, #TheAlternativeSchool îl desemnează pe Adrian Păsărică – Head of Marketing la Orkla Foods România – Clientul Anului și Cavaler al Ordinului The Creative Angel, pentru contribuția remarcabilă la promovarea excelenței creative în marcom.
Cu un parcurs profesional care pornește din media, muzică și arte vizuale, ajungând în elita strategiei de brand și a business-ului prosper, Adrian a redefinit standardele implicării clientului în procesul creativ. De la primele campanii Tomi, LaMinut sau Ardealul, până la proiecte premiate la Cresta Awards, Golden Drum, Effie sau integrarea în prestigiosul Lürzer’s Archive, Adrian a demonstrat că succesul vine acolo unde ideile cu substanță, insight cultural și reverență pentru inteligența consumatorului sunt înțelese și integrate într-un ecosistem care le permite să devină parte din pop culture și să genereze business sănătos în proces.
Distincția de „Clientul Anului” e o recunoaștere a parteneriatului lui cu echipele creative, a încrederii acordate procesului de creație și a contribuției la dezvoltarea unui univers de brand centrat pe curaj, retine exersate și relevanță culturală.
Titlul de „Cavaler al Ordinului The Creative Angel” i se acordă pentru rolul său de suporter constant al inovației, mentor al tinerelor generații și, prin premiile câștigate, de ambasador implicit al creativității românești la nivel internațional. Prin prezența sa în jurii, prin conferințele în care inspiră și prin cursurile susținute în varii contexte academice, Adrian contribuie activ la modelarea viitorului comunității.
„Într-o lume unde clienții cer eficiență și creativii aspiră la implementarea ideilor curajoase, Adrian Păsărică a demonstrat că e liantul perfect între ele. Cu o cultură vizuală și muzicală excepțională, o empatie naturală pentru procesul creativ, o retină antrenată și o emisferă stângă la fel de complexă, Adrian nu doar că vede potențialul campaniilor care bifează toate căsuțele – de la Lürzer’s Archive la performanță în business – le face posibile. Cu o apertură aproape renascentistă, avem nevoie de mai mulți clienți, dar și de mai mulți oameni de advertising care să-i semene.”, a declarat Teodora Migdalovici, fondatoarea #TheAlternativeSchool și ambasadoare a creativității.
Adrian Păsărică, Head of Marketing, Orkla Foods România
Cu peste 20 de ani de experiență în marcom, Adrian Păsărică s-a alăturat echipei Orkla Foods România în 2011, ca Brand Manager pentru Tomi, LaMinut și Bunica, preluând ulterior rolul de Head of Marketing. Înainte, Adrian a fost Copywriter și Group Creative Director la Mercury360. Cariera lui a început în media și showbiz, unde a acumulat experiență ca DJ, producător muzical, prezentator de radio și televiziune.
Astăzi conduce o echipă de marketing ale cărei campanii au fost recunoscute la nivel national și internațional, fiind premiate în competiții precum Warc Awards, Effie Awards, Cresta London, Golden Drum, Internetics, Webstock, Comma, ADC, Lürzer's Archive sau American Design Awards, pentru branduri precum Tomi, Naturli’, Ardealul, LaMinut și Linco Patisero. Adrian este membru în juriile competițiilor de marketing și publicitate din România, fiind un obișnuit al scenei la conferințe precum Future Trends Festival, Digital Marketing Forum, Best Marketing, Brand Power, Zilele Biz, Big Idea și Brandfluence. Din 2023 predă cursuri de Creativitate, Strategie și Marketing la ADC School, BISM și ASER Akademics.
“The Order of Creative Angel”
Titlul de Cavaler al „The Order of Creative Angel” este oferit odată la zece ani de către #TheAlternativeSchool acelor personalități din marcom care au contribuit semnificativ la inspirarea, susținerea, conectarea sau propulsarea pe orbita internațională a talentelor locale.
În urmă cu zece ani, distincția a fost acordată lui Geo Baraian și Florentinei Taudor – ambii fiind, de-a lungul timpului, suporteri constanți ai echipelor Young Lions. Sprijinul lor a dus, implicit, la obținerea primului bronz pentru Print și primului aur pentru Design în competițiile de 24 de ore.
Titlul i-a fost acordat și lui Dragoș Grigoriu, cel care, în primii trei ani de pionierat ai #TheAlternativeSchool, a înțeles importanța strategică a acestei platforme pentru deschiderea de perspective întregii industrii. 15 tineri talentați au fost susținuți în fiecare ediție, beneficiind de acces la experiențele de studiu și networking din cadrul Cannes Lions. Astăzi, mulți dintre ei sunt jucători influenți în marcom-ul local și internațional.
În 2025, delegația României la Cannes Lions, formată în laboratoarele #TheAlternativeSchool este formată din 12 creativi: Cristiana Trifu & Mădălina Sandu (de la Universal McCann / Digital) susținute de Raiffeisen Bank România, Alexandra Moisescu & Cătălina Manea (de la 5 to go, în competiția de Print), Alexandra Roșu-Ciobanu & Tudor Ile (YL PR), susținuți de Ursus Breweries, Diana Neagu (de la Leo Burnett / studentă la Roger Hatchuel Academy) & Vlad Sima (ERA) ambii susținuți de INVIZIBILII.RO, Teodor Bivolaru (student la UNAGE Iași / ERA), câștigătorul locului II în cadrul competiției 20 Years: Call for papers, Georgiana Chițac (Ilustratoare / ERA), Ioana Aștefănoaiei (Horison Marketing / ERA) și Larisa Ștefan (studentă la SNSPA / ERA).
Mulțumiri suporterilor pasionați de performanță – Ursus Breweries, Raiffeisen Bank România, Centrul Ceh, Invizibilii, Shutterstock, ROM, 5 to go, Siviero Maria, Verdino Foods, Rawz, Marketing Insiders Group, Designist, Business Review, Revista Biz, România Pozitivă, We invent, Revista Piața.
Lansată în 2005 de Teodora Migdalovici, prin lobby, traininguri, strategie și inițiative curajoase, #TheAlternativeSchool,alături de companii vizionare, a deschis drumul promovării talentelor locale în contextul festivalurilor de clasă A – de la juniori la seniori – conectând culturile creative ale lumii în proces.
Pe lista momentelor memorabile se numără: primul jurat român în panelurile de evaluare, înainte ca România să performeze masiv; facilitarea accesului în competițiile Young Lions, cu rezultate remarcabile; #LadiesFirst, prima cartografiere a industriei cu focus pe talentul feminin, care a deschis drumul româncelor talentate spre „See It Be It”; ERA, prima platformă dedicată minorităților și creativilor vulnerabili, cu potențial; mobilizarea masivă a industriei în competițiile Lions, cu peste 151 de înscrieri în 2014, fapt care a dus la transformarea marcom-ului într-un sector strategic pentru exportul românesc, încă din acel an; dar și lobby pentru lansarea categoriei PR, a secțiunii pentru studenți și a poziționării pro-creativitate în economia festivalului.