Foss Advertising este "nasul" campaniei de lansare Focus Sat

Foss Advertising semneaza conceptul creativ al campaniei de lansare pentru Focus Sat, noua companie de televiziune digitala prin satelit. Si, cum orice lucru nou trebuie mai intai botezat, spotul TV dedicat lansarii Focus Sat prezinta chiar scena unui botez la tara.

""Botezul" comunica in principal ideea usurintei cu care Focus Sat aduce distractia chiar si in locuri mai putin favorizate din acest punct de vedere. In acest scop, am incercat sa prezentam o scena cat mai veridica, dar si, speram noi, foarte simpatica, din "viata la tara" ", declara Mihaela Iacob, Chief Operating Officer - Foss Advertising. "Am lucrat si filmat contra cronometru, dar am avut sansa de a colabora cu un client deschis la propuneri. Focus Sat este mai mult decat un mijloc de a "prinde" mai multe programe TV: poate fi chiar sufletul distractiei la orice petrecere. In plus, dincolo de avantajul instalarii rapide si al cartelelor pre-platite, Focus Sat se diferentiaza printr-o atitudine deschisa si foarte prietenoasa fata de clientii sai."
Proiectul Focus Sat a fost realizat de Foss Advertising prin Mihaela Iacob - Chief Operating Officer si echipa de creatie: Puiu Oncescu, Irina Andrei, Cristina Popescu si Alex Covrig.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Sectiune



Related