"Nu lasa raceala sa iti strice vara", o campanie semnata Foss Advertising

Foss Advertising a creat campania Nurofen Raceala si Gripa "Nu lasa raceala sa iti strice vara" care are drept obiectiv educarea consumatorilor, astfel incat acestia sa-si mentina obiceiurile de consum si pe perioada sezonului estival, deoarece si vara exista o serie de factori care genereaza raceala: diferentele de temperatura de la aerul conditionat dintr-o incapere la aerul foarte cald de afara, de la zi la noapte etc.

"Din pacate, vara te poate surprinde mai mult decat iarna. Mai ales cand aerul conditionat merge tot timpul. Te racoresti, dar poti sa si racesti. Chiar foarte usor. Iar o raceala buclucasa iti poate da peste cap atat programul zilnic cat si planurile de peste week-end. Nurofen Raceala si Gripa te ajuta sa eviti surprizele neplacute si sa te bucuri de vara alaturi de cei dragi.", a declarat Madalina Maxim, Brand Manager Nurofen.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Related