Au fost retrase premiul si trofeul Bronze Team obtinute de Grey la AdPrint2009 cu campania "Clicknet - Internet.How fun?"

In urma sesizarilor privind autenticitatea executiilor campaniei "Internet.How fun?" inscrise in competitia festivalului AdPrint 2009 de catre agentia Grey, am obtinut media-plan-ul campaniei, care probeaza faptul ca a fost publicata in perioada prevazuta in regulament.

Problema o reprezinta diferenta dintre executiile traduse in limba engleza si inscrise in competitie si cele care au fost publicate in limba romana. Consultat pentru a clarifica aceasta situatie, Mark Hunter, Executive Creative Director Euro RSCG Londra si Presedintele Juriului de anul acesta, considera ca premiul si nominalizarile au fost acordate pe nedrept campaniei in cauza, pentru ca juriul a evaluat alte variante ale executiilor publicate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Companii

Branduri

Oameni

Festivaluri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Vlad Iuga
acum 10 ani
Felicitari domnului presedinte care a luat decizia corecta. De ce simte oare acel aer greu respirabil in jurul multor agentii sau membrii ai echipelor care au participat la Adprint in ceea ce priveste hotararea de alua decizia corecta?

SUnt oare romanii prea jenati de jena altora sau nu au caracterul si taria de a respecta intru totul un regulament acceptat de toti? Best to be seen :D

Dan mathewson
acum 10 ani
Tare juriu in 2009- la fel de tare ca in 2008?

Romania nu este tara tuturor posibilitatilor in advertising.....

marius bartis
acum 10 ani
...juriu-a dat, juriu-a luat...panel... fie laudat.


Related