Adrian Alexandrescu: Trebuie sa fiu recunoscator crizei

"Criza e, de fapt, un ajutor pt business-ul pe care il conduc" a marturisit Adrian Alexandrescu (Managing Director, Interactions) in cadrul rubricii Insider a emisiunii AdCouture de aseara. "Stim cu totii ca bugetele scad, se intampla sa nu ai suficient de multi bani pentru tv, sa zicem. (...) Si atunci deschiderea de piata a fost mai mare decat ma asteptam (...) 80% din planul pe care mi l-am propus eu pentru 2009, l-am facut deja", a mai spus Alexandrescu.

Intrebat care este valoarea investitiei in agentia Interactions, start-up-ul lansat anul acesta, la inceputul lunii ianuarie, Adrian Alexandrescu a mentionat cifra de 50.000 de euro, adaugand ca "business-ul se autofinanteaza, cred ca la sfarsitul anului putem spera la break-even".

Referitor la evolutia pietei romanesti de digital, Alexandrescu este de parere ca "o sa avem o crestere de 20-25%, dar mai putin din zona de bannere si mai mult de la alte discipline de comunicare: CRM digital, comunicare one-to-one, schimb de informatii, continut".

Despre motivul care a stat la baza deciziei sale de a se detasa de OgilvyOne, in care detinea functia de One-to-One Communications Director, Adrian Alexandrescu a explicat ca "este motivul pentru care toti se apuca de antreprenoriat, ca vor sa fie propriul lor sef. Ogilvy a fost o experienta excelenta pentru mine, e un grup foarte, foarte mare si foarte putenic, am avut foarte multe de invatat, imi doream deja de vreun an de zile antreprenoriatul".

Puteti urmari discutia integrala dintre Serban Ciusca, moderatorul emisiunii AdCouture si Adrian Alexandrescu (Managing Director, Interactions) aici.

Emisiunea AdCouture este prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeaza in fiecare luni, incepand cu ora 23:00 si, in reluare, sambata, ora 11:15 si duminica, la ora 11:15 si 01:00.

Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea Video - AdCouture.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Related