Next Advertising si The Money Channel vorbesc afacereza

Vorbiti afacereza? Nu-i nimic, prima campanie de imagine realizata de Next Advertising pentru The Money Channel ii indeamna pe cei care nu inteleg limbajul de lemn de business sa ia lectii de afacereza. Campania The Money Channel cuprinde doua lectii TV, o lectie radio si patru lectii tiparite disponibile si in varianta electronica.

"The Money Channel e un canal de nisa, specializat in stiri financiare, analize de piata si, in genere, lucruri mai complicate pe care profanii nu le pot intelege fara un cat de mic efort. Ne-am gandit sa transformam acest aparent neajuns intr-o calitate evidenta. Cine nu intelege ce se vorbeste la The Money Channel nu intelege pentru ca nu vorbeste pe limba lor. Astfel a aparut conceptul de afacereza, noua limba a corporatistilor, a managerilor, a finantistilor samd. E un cuvant inventat, fireste, din care pricina putea suscita doua tipuri de reactie: simpatie ori antipatie imediata. Din fericire pentru noi, celor de la The Money Channel le-a placut, poate si pentru ca vorbeau aceeasi limba cu noi: Business", Bogdan Muresanu, Senior Copywriter Next Advertising.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Next Advertising

Suntem o agentie de publicitate independenta full-service, oferind consultanta de marketing, creatie, media, productie si BTL. Facem tot ce face orice multinationala, doar ca nu exista Next New York care sa ne... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Razvan Petcu
acum 10 ani
Da! Cred ca efectrul campaniei este complet invers fata de cel dorit! Iata de ce: 1. Miruna Trufin - Brand Manager The Money Channel, spunea: "Prin aceasta campanie, dorim sa transmitem foarte clar ca The Money Channel se adreseaza tuturor celor care vor sa fie la curent cu realitatea economica, sa evolueze pe plan profesional, sa fie performanti in ceea ce fac"; 2.Bogdan Muresanu, Senior Copywriter Next Advertising, spunea: "The Money Channel e un canal de nisa, specializat in stiri financiare, analize de piata si, in genere, lucruri mai complicate pe care profanii nu le pot intelege fara un cat de mic efort. Ne-am gandit sa transformam acest aparent neajuns intr-o calitate evidenta. Cine nu intelege ce se vorbeste la The Money Channel nu intelege pentru ca nu vorbeste pe limba lor". Din 1 si 2 probabil ca a rezultat campania 'afacereza' cu clipurile pe care le stim. Cum vorbesc cei din clipuri pe limba celor care vor sa fie la curent cu realitatea economica? Taximetristul si curva din cele doua clipuri cu afacereza, poate ca vor sa fie la curent cu realitatea economica dar daca nu inteleg limba asta ('afacereaza' pe care o vb aia din clip)? Se mai uita? NU!!! De aici efectul invers fata de cel dorit!! Si astfel lumea nu se va mai uita la TMCTV deoarece nu prea intelege limbajul.

P.S.: As fi curios de cateva argumente contra!

Ionel-Cristian Marin
acum 10 ani
Stimate domn Razzzu, in viata sociala se afla mai multe clase de indivizi, tocmai de aceea unele lucruri sunt facute pentru a fi intelese doar de o anumita clasa sociala.

TMCTV si-a propus sa atraga doar acea clasa sociala despre care tocmai dumneavastra o precizati in postul anterior



Related