"Open Happiness" debuteaza in Marea Britanie

Coca-Cola a lansat campania "Open Happiness" si in Marea Britanie, dupa debutul acesteia in SUA la inceputul anului 2009, informeaza Brand Republic.

Despre campania integrata, care va include executii TV, OOH, marketing digital, activitati promotionale, Cathryn Sleight (Director de Marketing, Coca-Cola Marea Britanie) a declarat: "La fel cum ascultam colinde in perioada Craciunului, cu aceasta campanie ne dorim sa construim o stare de spirit similara insa pentru lunile de vara. Melodia joviala a spotului TV zugraveste o atmosfera varatica si speram ca ea va sprijini brandul".

In Marea Britanie, campania este semnata de agentia Mother din Londra. Pentru coloana sonora a spotului "Summer", Calvin Harris a compus melodia "Yeah Yeah Yeah, La La La".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related