Cum sunt motivati publicitarii la Ogilvy Group

David Ogilvy spunea la un moment dat: "Unii dintre oamenii nostri isi petrec intreaga viata profesionala in agentia noastra. Trebuie sa facem toate eforturile sa cream un loc de munca placut. Iar acest lucru e pe primul loc".

Avem aceasta datorie catre oamenii din echipa Ogilvy si cred ca am reusit, deoarece de catva timp incoace, cu obstinatie, primul lucru pe care il semnaleaza oamenii ce se alatura organizatiei noastre este atmosfera placuta pe care o intalnesc aici.

Intr-o industrie in care oamenii reprezinta principalul "asset" al unei companii, programele de motivare sunt vitale.

Ar fi fost mult mai simplu daca am fi lucrat intr-o "fabrica de idei" unde acestea ar fi curs pe banda rulanta, insa in realitate, pentru o performanta la un nivel optim, un om trebuie sa fie multumit, stimulat si motivat.

Iar pentru a avea o echipa multumita, nu este suficient sa ii fie satisfacute doar nevoile "materiale", gen salariu sau bonusuri de performanta. Acestea sunt de la sine intelese, insa trebuie sa mergi ceva mai departe, sa oferi si alte beneficii, mai dificil de cuantificat in bani.

Eu cred ca industria de advertising este una complexa, iar oamenii sunt stimulati mai ales de oportunitatile pe care le au de a lucra intr-un mediu de lucru deosebit. Echipa Ogilvy este recunoscuta in ultimii ani ca avand oameni creativi, ambitiosi si unde competitia interna genereaza idei inovatoare.

Training-urile, planurile de dezvoltare personala si profesionala si implicarea permanenta a colegilor in alte tipuri de proiecte decat cele pe care lucreaza zi de zi, reprezinta o buna metoda de motivare.

Spre exemplu, anul trecut, Ogilvy Romania a investit in programele de training aproximativ 200.000 de euro, pe langa training-urile din retea dezvoltand o serie de programe de training locale.

In cadrul Ogilvy, acestor "ingrediente" li se adauga toate actiunile interne, organizate de catre departamentul de HR, impreuna cu echipa noastra RAT (Red Agenda Team), un grup de 8 oameni entuziasti si inovativi, proveniti din toate departamentele companiei, care se implica in toate acestea pentru a dezvolta programe de motivare pentru colegi.

Fie ca este vorba despre o petrecere tematica in gradina companiei, fie un program de reciclare ori un proiect social, fie un blog intern care informeaza tot ceea ce se intampla in cadrul companiei, fie cluburi formate in functie de hobby-urile comune, echipa RAT este in permanenta la curent cu ceea ce isi doresc colegii si reuseste intotdeauna sa puna in practica proiecte de succes.

Sunt sigura ca o mare contributie o are si Tanti Dorina, bucatareasa noastra, care impreuna cu echipa sa ne ofera in fiecare zi feluri de mancare delicioase, ne cunoaste pe fiecare in parte si pe langa farfuria cu bunatati specifice, iti spune intotdeauna si o vorba buna.

Intotdeauna am spus ca industria de publicitate are un fel de magie. Nu stiu daca este mai greu sau mai usor sa motivezi oamenii ce lucreaza in aceasta industrie. Stiu insa ca este cu siguranta mult mai frumos.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Companii

Sectiune


Comentarii

Andrei Nicolescu
acum 14 ani
quite very diplomatique. :)
sebastian georgescu
acum 14 ani
Articolele acestea reprezinta de fapt un concurs. Pana acum au participat Monica Bazgan@Ogilvy si Anca Catarambol@Leo Burnet. Mai asteptam cu drag si alte "scrisori de dragoste" de la alte reprezentante ale departamentelor HR ale altor agentii.
sebastian georgescu
acum 14 ani
La concurs a mai participat si Melania Stoleru@BBDO, dar eu am descalificat-o din cauza ca nu am putut sa descifrez limba in care a compus "scrisoarea de dragoste".


Branded


Related