Toti pentru unul, TV, Net, Tel pentru toti, in noua campanie UPC

Cum reusesc doi dintre cei trei muschetari, Aramis si Porthos, sa comunice mai repede si mai usor cu prietena lor? Simplu: dupa nenumarate incercari de a scrie o scrisoare, Aramis ii stabileste lui Portos o intalnire on-line cu prietena sa, folosind internetul de la UPC.

Tocmai pe punctul in care unul dintre muschetari parea depasit de situatie, un simplu laptop cu acces la internetul UPC a declansat bunavointa si dragostea iubitei sale. Acesta a invins astfel lipsa de inspiratie cu care s-a confruntat in momentul in care doreau sa scrie o scrisoare de dragoste. Cu internetul de la UPC au ajuns sa se intalneasca on-line, comunicand mult mai repede si mai eficient.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Saga Film

Una dintre cele mai importante companii romanesti de productie de reclame TV si film, cu o istorie de doua decenii: din 2000 pana in prezent, am produs peste 2000 de reclame si 15 filme de lung metraj sau scurt... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related