O agentie din Mexic este acuzata ca a plagiat campania Apple "I'm a Mac"

Un spot realizat de agentia mexicana Pico Adworks pentru brandul Televisa a starnit critici in comunitatea locala de publicitate, Pico fiind acuzata ca a plagiat campania Apple "I'm a Mac", informeaza AdAge.

In reclama, similar campaniei "I'm a Mac" (I, II, III), apar doua personaje "rivale" purtand un dialog: o tanara care prezinta serviciile Televisa si un barbat care incearca sa scoata in evidenta oferta competitorului Telmex.

Creativii din Mexic au inceput sa scrie pe bloguri, acuzand Pico Adworks ca stirbeste reputatia industriei locale de publicitate prin aceasta campanie copiata. Marco Colin, fost presedinte al Leo Burnett Mexico si al Asociatiei Mexicane al Agentiilor de Publicitate, a comentat pe blogul sau: "Nici-un om de creatie care este mandru de profesia sa nu poate celebra actul de plagiat (...). Cel mai rau aspect legat de acest spot este ca el afecteaza reputatia Mexicului, nu doar in sectorul publicitatii, pentru ca un cliseu se naste din realitate; este foarte greu sa lupti impotriva prejudecatii."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar


Comentarii

burebista dacu
acum 9 ani
Lucram intr-o piata care este blocata din punct de vedere creativ - adevarat...


Related