interviu cu Bogdan Naumovici, director de creatie regional pentru Europa Centrala si de Est al retelei Leo Burnett
La inceput de an toata lumea este incarcata cu acea energie pozitiva a unui nou inceput. Se dau la o parte esecurile, se pun pe hartie noile obiective si se porneste la drum. Si echipa Leo Burnett a facut la fel. Despre reusitele, esecurile si obiectivele agentiei povesteste Bogdan Naumovici, director de creatie regional pentru Europa Centrala si de Est al retelei.
IQads: Au trecut aproximativ 4 ani de cind s-a produs revolutia Leo Burnett prin care agentia a declarat razboi mediocritatii din publicitate. Care a fost motivul acestei revolutii?
Bogdan Naumovici: Motivul a fost simplu: daca tot trebuia se venim la serviciu macar sa stim pentru ce. Iata, eu am avut primul job la 29 de ani. Daca as fi stat acasa toata viata, as fi fost foarte fericit. Dar asa au cazut cartile, a trebuit sa ma angajez. Si atunci mi-am spus: daca tot m-am apucat sa fac ceva, macar sa fiu cel mai bun la ce fac. Apoi am descoperit ca si pentru colegii mei este valabil acelasi rationament. Toata lumea este mult mai motivata si are parte de mult mai multe satisfactii tragand la locul 1 decat daca ar sta cuminte pe undeva pe la mijlocul plutonului si ar veni la munca doar pentru a-si lua leafa pe 15 si pe 30.