Sony Europe revizuieste contul de publicitate

Sony Europe a anuntat ca isi revizuieste contul de publicitate, potrivit Brand Republic.

Fallon London, agentia care a lucrat pentru contul Sony in ultimii 6 ani este invitata sa participe in pitch-ul organizat de Sony, ale carui rezultate sunt asteptate la sfarsitul lunii decembrie 2009. Cele mai renumite lucrari realizate de Fallon pentru Sony includ spoturile pentru brandul Bravia: "Balls", "Paint", "Play-D'oh".

Ben Moore (Communications vice-president, Sony Europe) a declarat: "In ultimii 6 ani am avut o colaborare fructuoasa cu Fallon si suntem foarte incantati de lucrurile pe care le-au facut pentru noi. Cu toate acestea, peisajul de marketing s-a schimbat considerabil (...) iar social media joaca un rol important in influentarea comportamentului consumatorilor. Tinand cont de climatul economic actual (...) am hotarat ca este momentul prielnic pentru a reconsidera parteneriatele".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related