60 de milioane de e-mailuri analizate de White Image in Studiul INSIDE 2009

White Image Loyalty Solutions publica o noua editie a studiului anual INSIDE, studiu care analizeaza modul in care au fost citite newsletterele in 2008. Surprinzator, rezultatele arata ca toti indicatorii au cunoscut un trend ascendent fata de anii anteriori. In 2008, rata medie de deschidere a fost de 20.7%, fata de 19% din 2007, iar rata de clickthrough by opened a urcat de la 37.78% la 39.03%.

Studiul "INSIDE 2009" analizeaza 60.180.386 de emailuri, reprezentand un esantion de 6.234 de campanii trimise de White Image in 2008. O copie a studiului in format PDF poate fi descarcata de la adresa http://www.whiteimage.ro/clients/wi/inside_2009.pdf si sta la dispozitia tuturor companiilor si marketerilor care doresc sa realizeze campanii de email marketing eficiente.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

Mihai Relevant
acum 10 ani
Foarte bine ca se dau astfel de date. Se mai obisnuieste lumea cu ele. Imi place ca s-a recomandat mai multa relevanta pe continut.


Related