Grey semneaza campania ce marcheaza 10 ani de existenta a brandului Playboy in Romania

Anul acesta, Playboy Romania implineste 10 ani. 10 ani de fantezii devenite pictoriale pe hartie glossy. 10 ani de interviuri cu cele mai mari personalitati ale Romaniei si nu numai. Mii de poze, sute de concepte, zeci de fotografi si izvor nesecat de muze.

In zona fantanilor de la Universitate a fost amplasata o oglinda de 9 m2, inscriptionata sugestiv "De 10 ani iti aratam tot ce vrei sa vezi. PLAYBOY".

Campania se adreseaza barbatului destept, care zambeste la amintirea celei mai deocheate glume din copilarie: privitul cu oglinda de buzunar pe sub fustele colegelor de clasa. Timpul a trecut, lucrurile au evoluat, baiatul timid si pistruiat a devenit un barbat de succes, iar oglinda de la ascutitoare ocupa acum tot trotuarul. Numai zambetul a ramas acelasi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related