"Hainele noi ale imparatului", cu final fericit. Staropramen a pus 4 bloggeri in haine noi

"Hainele noi ale imparatului", cu final fericit. Staropramen a pus 4 bloggeri in haine noi

Povestea imparatului indragostit de haine, pacalit de doi croitorasi viteji, care ajunge sa se afiseze in costumul lui Adam prin fata supusilor, are o morala simpla: nu te lasa pe mana aparentelor, tine-ti ochii pe esenta. Iar in continuare, avem de-a face cu o bere care si-a schimbat ambalajul, dar naravul ba, si care a adus 4 bloggeri romani in fata unui redesign complet al site-urile lor.

 

"Bloggeri in haine noi"

Desfasurata in perioada 19-29 aprilie 2016, cu ocazia schimbarii sticlei celor 4 sortimente de bere Staropramen - Granat, Nefiltrata, Dark si Blonda - in ideea de a reflecta mai bine personalitatea brandului, campania digitala "Bloggeri in haine noi" i-a implicat pe Andrei Cismaru (cismaru.ro), Corina Georgescu (idaho.ro), Dan Ciulea (ciulea.ro) si Cristian Florea (cristianflorea.ro).

Acestora li s-a propus cate un redesign al blogului personal, care sa le reflecte atat personalitatea, cat si preferinta pentru unul dintre sortimentele Staropramen.

Andrei Cismaru (cismaru.ro) - Design Actual 

Andrei Cismaru - Redesign


Corina Georgescu (idaho.ro) - Design Actual

Corina Georgescu - Redesign


Dan Ciulea (ciulea.ro) - Design Actual

Dan Ciulea - Redesign


Cristian Florea (cristianflorea.ro) - Design Actual

Cristian Florea - Redesign 

Propunerile au fost postate intr-un album pe pagina de Facebook Staropramen, urmand ca publicul sa decida care este cel mai reusit redesign, pentru ca acesta sa fie, in final, implementat. Fiecare votant a intrat automat intr-un concurs desfasurat pe pagina de Facebook a brandului si pe cele 4 bloguri participante, in cadrul caruia a avut sansa de a castiga cate un bax din sortimentul de bere care a inspirat designul ales.

In final, Cristian Florea a acumulat 822 de like-uri din partea userilor, fiind declarat castigator. Redesignul urmeaza sa fie implementat pe blogul sau.

Campania "Bloggeri in haine noi" a fost parte a unei campanii-umbrela Staropramen, "Un gust cu personalitate",  care cuprinde TVC-uri dedicate si o serie de demersuri de promovare in-store si la partenerii din HORECA. 

 

Echipele care au participat la campanie

- din partea V8 Interactive: Adrian Stefanescu – Social Media Strategist; Iulia Stefanica – Art Director; Ana Maria Dutu – Copywriter; Corina Angearu – Client Service Director; Andrei Cucoanes – Creative Director;

- din partea Staropramen: Ioana Albu – Digital Brand Manager; Teodora Agafitei – Brand Manager.

- din partea Zenith Romania: Alina Cirlan - Communications Manager; Cosmina Bandui - Communications Planner; Alexandra Lucia Ilie - Performance Specialist

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

V8 Interactive

Curajul creativ ne defineste. Ne asumam cu indrazneala responsabilitatea de a face lucruri care nu s-au mai facut vreodata, dezvoltand solutii digitale... vezi detalii »

Sectiune



Related