La "Marketing in Direct" specialistii vor discuta despre abordarea eficienta a consumatorilor

In ultima perioada piata de consum este din ce in ce mai bombardata cu mesaje destinate sa capteze atentia consumatorului, care a devenit mult mai selectiv.

Comportamentul acestuia s-a adaptat mediului comunicational, nemaiacceptand orice i se ofera; a devenit mai pretentios, analizand si separand ceea ce-l avantajeaza de ceea ce nu este in beneficiul lui. Un lucru bun, dar totodata riscant. De ce riscant? Pentru ca un consumator educat este si unul pretentios. Iar toate acestea duc la cresterea competitiei intre producatori si distribuitori, deopotriva.

Multe dintre serviciile si produsele de pe piata nu mai sunt pentru consumator doar aspirationale, ceea ce-l face sa se razgandeasca mult mai repede. Putem trage usor concluzia ca este cel mai infidel individ! De aceea emitatorii mesajelor trebuie sa fie permanent atenti cand trimit informatia catre destinatar, in scop fie informativ, fie comercial si, mai ales, trebuie sa fie atenti la modul in care comunica si prin ce mijloace.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Syscom Digital

Infiintata in 2009, Syscom Digital este o agentie de marketing interactiv, care deruleaza proiecte complexe de consumer interaction si customer experience, integrand componente de mobile, online si digital... vezi detalii »

Sectiune



Related