
Articole care fac referire la InterContinental


„La Gomera”, „Heidi”, „Monștri”, „Parking” și „Touch Me Not”, filmele cu cele mai multe nominalizări la Premiile Gopo 2020

Mihai Gongu revine în România în rolul de Executive Creative Director Southeast Europe al agenției Cheil | Centrade

Romanian Design Week 2019 prezintă peste 200 de proiecte de design și arhitectură și trei circuite propuse de peste 30 de entități din comunitățile creative bucureștene

Specialiștii români și internaționali dezvăluie ultimele tendințe în vânzări și marketing la Sales and Marketing Conference

Stefan Tuchila, la ultimele etaje ale lumii: Oriunde voi calatori si in oricate turnuri as urca, Bucurestiul va ramane pentru totdeauna locul unde prefer sa fotografiez de pe acoperisuri

CSR Overview 2017: puterea de a înțelege importanța implicării în societate și de a acționa după un plan strategic, pentru un viitor mai bun
![[Sfintele noastre festivaluri] Cezar Panait (Next Advertising): A fost o perioada in care lumea se invartea doar pentru faima si aplauze. Din fericire, acea perioada s-a incheiat](https://media.iqads.ro/2016/09/cezar-panait-cover-410.jpg)
[Sfintele noastre festivaluri] Cezar Panait (Next Advertising): A fost o perioada in care lumea se invartea doar pentru faima si aplauze. Din fericire, acea perioada s-a incheiat

Gabriel Branescu (Eikon7): Situatia in momentul acesta este ca nu numai agentia, dar si marketing-ul clientului sunt trimise in camera lor sa se joace "Marca si Comunicarea", in timp ce adultii fac "business". Si bani

BDR Associates, lider al pietei de comunicare strategica din Romania, crestere de 25% in primele 6 luni ale anului 2014

Loredana Marin (Arena Advertising Key): In 2012 ne-am dezvoltat datorita faptului ca ne-am marit aria de servicii

Romanian Youth Focus 2012 - Tinerii, cel mai dezirabil si dificil public tinta. Cifre, exemple si concluzii utile pentru branduri.

Studiu ROADS: 46.6 milioane de lei – veniturile nete inregistrate de publicitatea online in Romania in S1 2012

Violeta Luca (Flanco): rezultate financiare, investitii in angajati si evolutia comportamentului de consum
