Solutii sa nu renuntati la promovare pe timp de criza

Interviu cu Ionut Trandaf (Project Manager Tipograful.ro)

Pentru ca ne apropiem de sfarsitul unui an incercat din punct de vedere financiar, ne-am propus sa aflam care au fost efectele crizei asupra mai multor domenii ale industriei de publicitate. Va invit sa descoperiti, in interviul de fata, cateva schimbari care au avut loc pe piata productiei publicitare (a tiparului offset, mai precis) si cum s-a dezvoltat un serviciu de productie publicitara adaptat la contextul economic actual: Tipograful.ro.

IQads: Ne-am propus sa aflam care au fost schimbarile cauzate de criza economica in mai toate domeniile industriei de publicitate. Spune-ne, te rog, ce se intampla cu piata de productie publicitara in contextul asta, care sunt principalele schimbari care s-au produs pe acest segment?
Ionut Trandaf: Ma voi referi la piata imprimarii, piata tiparului offset comercial unde activam noi. A devenit deja un sablon sa spunem ca "bugetele au fost revizuite, in sensul micsorarii", ca volumele per brand/client au scazut. Clientii comanda mai rar, mai putin si cu finisari mai putine. Singurele schimbari in bine pentru piata au fost disparitiile jucatorilor care nu isi respectau obligatiile financiare fata de furnizori, de creditori in general. De ce este buna o astfel de selectie? Pentru ca, piata fiind in scadere, a scazut si numarul ofertantilor. Cred ca vom avea o scadere cu 30-40% a pietei in acest an.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related