Primele briefuri AD!DEA premiate

Ieri au fost declarate castigatoare primele briefuri lansate de marketeri pe platforma AD!DEA.

Primul brief declarat castigator a fost cel care oferea 1000 EUR pentru campania AD!DEA, programata pentru inceputul anului 2010. Castigatorul premiului, Adrian Oprea (www.adiophoto.com), e de parere ca "AD!DEA este "the missing link", legatura dintre creativii mereu in cautare de clienti, proiecte si marketerii, mereu in cautare de concepte creative pentru campaniile lor. De aceea cred ca primii care i-au observat functionalitatea sunt freelancerii, acea categorie de creativi care din diverse motive nu doresc sa se inregimenteze intr-un sistem de lucru institutional (oricat de nonconformist ar fi acela) si prefera o stare atat de draga lor - libertatea".

In ceea ce priveste brieful AD!DEA, Adrian Oprea ne-a declarat ca "in rezolvarea lui am plecat de la obiectivul campaniei: cresterea recognosciabilitatii brandului ADIDEA relativ la cele doua segmente de target (marketeri / creativi). Conceptul cu care am castigat concentreaza ideea varietatii, posibilitatilor multiple de a promova un produs sau serviciu, argumentul care sustine aceasta constructie fiind acela ca fiecare creativ dintre cei peste cateva sute inscrisi pe AD!DEA are propria sa idee, abordare creativa. Nu va dau insa mai multe detalii, caci veti vedea campania la inceputul anului viitor."

Mugur Popovici, Managing Director AD!DEA, initiatorul brief-ului a mentionat ca: "Dintre cele 11 concepte creative pe care le-am primit la brieful lansat de AD!DEA, propunerea transmisa de Adrian se pliaza cel mai bine pe nevoile noastre de comunicare in etapa a doua de promovare a platformei AD!DEA planificata pentru inceputul anului viitor. Insa dincolo de faptul ca abordarea lui Adrian sintetizeaza balansul diversitate (mai multi creativi, mai multe idei) vs individualitate (viziunea fiecarui creativ), am apreciat la Adrian ca a gandit "out of the brief" in sens pozitiv si a dezvoltat executional chiar si o continuare a campaniei sale."

Cel de-al doilea brief premiat cerea crearea unui logo, oferind pentru acesta suma de 250 EUR. Iata primele impresii ale creativului, respectiv marketerului care au colaborat prin intermediul AD!DEA.

"Pentru creativi, intotdeauna se spune ca visul lor este de a lucra pe campanii umanitare sau pe clienti cu o mare expunere, dar care permit un flux creativ liber. In brieful pe care am lucrat, acest element de libertate vine din faptul ca toti am fost la un moment dat copii. Din acest motiv, am ales o abordare creativa bazata pe un scris de copil care prin valentele sale sensibilizatoare ne indeamna sa facem o fapta buna si sa constientizam ca fiecare donatie reprezinta un zambet si o bucurie pentru copiii care au nevoie de ajutorul nostru", a declarat creativul al carui concept de logo a fost declarat castigator.

De asemenea, marketerul care a lansat brieful si care doreste sa pastreze in continuare confidentialitatea privind proiectul sau, ne-a declarat: "Bazat pe un principiu care functioneaza cu succes in afara, ADIDEA pune la dispozitia marketerilor un serviciu usor de folosit, care pentru brieful nostru a generat rezultatele asteptate. Pe viitor, asteptam mai multi creativi in proiect. Succes in continuare!"

AD!DEA reprezinta prima platforma romaneasca de idei creative pentru campanii publicitare, proiect dezvoltat de F5 si Blue Idea, compania care detine in portofoliu IQads si SMARK, in parteneriat cu Mugur Popovici, antreprenor cu peste 10 ani experienta in marketing si comunicare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related