Care a fost pitch-ul anului 2009?

Anul asta ne-am bagat intr-o gramada de pitch-uri. Toate au parut importante pe moment: ba pentru ca ne carpeam bugetul, ba pentru ca prindeam si altceva decat food, ba pentru ca, dupa ani de zile, un client important hotarase sa ne dea o sansa in ciuda dimensiunii reduse a agentiei (poate ma repet, la Cap suntem doar 14 oameni, cu tot cu contabila).

Insa pitch-ul care putea sa hotarasca soarta agentiei este cel de la ING. S-a tinut la inceputul lunii decembrie, 6 agentii invitate din care 3 s-au retras banuind ca este doar o formalitate "realegerea" noastra. Ca nu a fost asa o demonstreaza cele 6 fire noi de par alb din capul lui Pila si dimensiunea marita a ficatului meu. Din fericire am castigat.

Pentru noi, pitch-ul ING este cel mai important pitch al anului pentru ca ne-a dezvaluit slabiciunile, ne-a invatat ca in business-ul asta este greu sa gasesti fidelitate si apreciere si ca oamenii isi urmeaza mai degraba agenda proprie decat binele companiei.

Pentru ca, stim cu totii ca ceea ce nu te omoara, te intareste, pitch-ul acesta va duce clar la un salt evolutiv asupra agentiei. Cred sincer ca din ianuarie 2010 Cap va fi o agentie diferita de Cap 2009. Si sigur mai buna.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related