[EFFIE2009] Campania "Vino cu salariul la ING" a fost gandita ca un cleste

Buzz cu Raluca Feher (Director Creatie, CAP) si Costin Popescu (fondator, CAP)

IQads: Anul acesta ati luat Gold cu "Vino cu salariul la ING" (tv: Magicianul, print: Lenjerie, Educatie), in categoria Financial Services, dupa Silverul de anul trecut, din categoria Financial Others, luat cu ING CONT'ROL - "Curios care e adevarul?". Concurenta fiind mai mare in categoria de anul acesta, e clar ca premiul e mai important decat anul trecut. Ce legatura exista intre pozitia ING pe piata si pozitia de la Effie (avand in vedere ca nu intotdeauna e vorba de o lupta intre rezultatele obtinute in vanzari, ci intre solutiile adoptate pentru atingerea obiectivelor, care pot fi si altele decat vanzarile)
Raluca Feher: Effie este festivalul eficientei in comunicare. Indicatorii de brand sunt judecati, nu vanzarile, pentru ca agentiile de publicitate care intra in competitie nu au niste chioscuri in spate unde vand produsele clientilor lor, ci niste oameni la birou care se gandesc ce trebuie sa spuna ca lumea sa cumpere produsele carora le fac publicitate. Sau cel putin ar trebui ca vanzarile sa fie mai putin importante decat indicatorii de brand. Nu poti sa compari cele 2 premii si sa spui ca cel de anul trecut e mai putin valoros decat cel de anul acesta. Anul trecut, poate iti amintesti, a fost mutat ING Pensii de pe categoria pe care fusese inscris pe categoria de Financial Others si astfel am ajuns sa ne batem noi ing-istii intre noi, iar CAP a luat argint intr-o competitie mult mai grea decat cea de anul acesta. E foarte vaga exprimarea "pozitia ING pe piata". La ce ne referim? La active, la numar de clienti, la credite acordate, la increderea populatiei? In ansamblu, ING si-a depasit anul trecut cele 2 obiective majore - numar de clienti noi (peste 250,000) si fonduri atrase. Altfel de date trebuie sa ceri de la client.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Sectiune



Related