Cel mai mareeeeeeeeeeeeee colind de la ING recompensat la Internetics 2015

Cel mai mareeeeeeeeeeeeee colind de la ING recompensat la Internetics 2015

Cel mai mare colind, campania ING dezvoltata de CAP si Lowe Profero (SeniorHyper) a fost recompensata cu locul I in categoria Services, la editia de anul acesta a Internetics.

"O cauza nobila face mereu sa sara scantei creative si genereaza energie pozitiva. Iar cum faptele bune trebuie sa inceapa intotdeauna de la tine, am pornit noi leapsa colindului, in speranta ca ne va raspunde cat mai multa lume. Ne-a bucurat tare mult rezultatul, mai ales ca fiecare colind urcat pe site a insemnat cate o pereche de ghetute pentru niste copii mai putini norocosi", spune Dana Gretcu (Digital Marketing Manager ING Bank).

Plecand de la premisa ca in perioada sarbatorilor de iarna toata lumea intra in vria cumparaturilor, uitand uneori ca lucrurile simple sunt cele care aduc fericirea autentica, ING, CAP si Lowe Profero (SeniorHyper) au decis sa mearga un pas mai departe. Astfel a luat nastere Cel mai mare colind, campania la finalul careia beneficiarii Fundatiei Copii in Dificultate au avut parte de o surpriza cu totul si cu totul speciala.

Mecanismul folosit pentru campanie a fost extrem de simplu: un colind = o pereche de ghetute pentru cei mici. Cu cat mai multi colindatori, cu atat mai multe ghetute. In cadrul site-ului, oricine – baiat, fata, alaturi de colegi sau de familie – se putea inregistra cantand clasicul Mos Craciun cu plete dalbe folosind una din cele doua negative disponibile.

La final, trebuia sa transmita provocarea celui mai mareeeeeeee colind catre prieteni, subliniind cauza nobila din spatele demersului.

"Magia Sarbatorilor vine din a le face surprize frumoase celor din jurul nostru. Iar cand beneficiarii sunt niste copii din medii defavorizate, te dai peste cap sa le faci o bucurie. Iti dregi glasul si, aia e... canti Mos Craciun cu plete dalbe, chiar daca n-ai mai cantat din scoala primara. Campania asta a fost o ocazie minunata sa ne amintim ce conteaza cu adevarat", spune Vasile Alboiu (Chief Creative Office, Lowe Profero).

La final, peste 1000 interpretari au fost inscrise, rezultatul insemnand peste 1000 de copii fericiti. Iar in semn de multumire, ING, CAP si Lowe Profero (SeniorHyper) au luat cele peste 1000 de interpretari si le-au contopit in cel mai mare colind digital.

"Ce conteaza cel mai mult dupa o campanie, fie ea si de CSR, sunt rezultatele, iar daca efortul agentiilor alaturi de client au schimbat, chiar si un pic, in mai bine viata copiilor, nu ne face decat sa ne mandrim si sa ne dorim sa facem asta constant. Asa ca asteptam rezultatele campaniei din acest an in care sa numaram si mai multi copii fericiti de Craciun.", adauga Ana-Maria Ghiurca (Client Service Director Lowe Profero).


Ana-Maria Ghiurca (Client Service Director Lowe Profero)

 

Echipele care au pornit (cu) colindul:

ING: Cristina Micu (Head of Marketing and Customer Strategy), Dana Maria Stefan (Sr. Mobile Marketing Specialist), Adina Cretu (Social Media Specialist), Dorin David (Web Designer), Dana Gretcu (Digital Marketing Manager), Mona Tufeanu (Sr.BTL Specialist), Viorel Ruse (Manager Marketing Strategy); Corina Rusu (Customer Strategy Manager)

CAP: Codin Caradimu (Creative Director); Cristina Purcarea (Client Service Director); Radu Rapeanu (Copywriter); Ioana Parvan (Art Director); Iulian Barbulescu (Creative Planner); Mihai Tanase (Account Manager)

Lowe Profero (SeniorHyper): Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Christiana Zodila (Copywriter), Laurentiu Stere (Art Director), Madalina Barbu (Account Director), Marina Badoi (Account Executive), Ionut Ciubotariu (Director of Operations), Alex Hertog (Project Manager), Stefan Zibilianu (PHP/HTML Team Leader), Alex Pietrareanu (PHP/HTML Developer)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Related