Brandient a realizat rebrandingul Societatatii Nationale de Radiocomunicatii

Brandient a realizat rebrandingul Societatatii Nationale de Radiocomunicatii (SNR), ajutand-o sa-si clarifice si redefineasca identitatea corporatista si sa-si improspateze identitatea verbala si vizuala.
Noul nume sub care brandul va opera este Radiocom si va fi pozitionat in aria de competenta a companiei « Broadcasting. Date. Telefonie ».
Noua identitate vizuala, lansata la editia din acest an a CERF, isi propune sa modernizeze si sa dinamizeze imaginea companiei, facand-o mai competitiva pe piata comunicatiilor.

« Suntem convinsi ca putem demonstra ca si o companie de stat poate aspira la o imagine moderna si competitiva. Intram intr-o etapa noua de dezvoltare si eficientizare a businessului si avem nevoie de toate instrumentele managementului modern ca sa sustinem aceasta schimbare, iar brandul ne poate ajuta atat intern cat si extern in demersul nostru. » a declarat Mircea Cazan, presedinte - director general al companiei.
Radiocom a selectat Brandient pentru consultanta in rebranding si designul noului sistem ID nu numai pe baza reputatiei Brandient, dar mai ales, datorita expertizei in domeniul comunicatiilor si al proceselor de rebranding pe entitati de stat foarte mari. « Pentru noi a fost a fost o experienta valoroasa, fiindca provocarile pe care ni le pune contextul unui rebranding pe o entitate de stat prinsa intr-o piata foarte competitiva, sunt unice si capabile sa ne ajute sa invatam mai mult si sa devenim mai buni. » spune Aneta Bogdan, Managing Partner al Brandient.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related