Brandient a realizat rebrandingul CEC

Brandient a finalizat procesul de rebranding al venerabilei Case de Economii si Consemnatiuni, cea mai veche institutie bancara a Romaniei. Lansarea noii identitati deschide un nou drum pentru CEC Bank, dar in acelasi timp marcheaza un pas urias pentru o institutie de stat si un exemplu greu de ignorat.

Brandient a lucrat cu echipa CEC Bank un an, trecand prin auditare si pozitionare, refacerea identitatii verbale si vizuale a brandului, designul de retail si de produse bancare, literatura de informare si programe de brand engagement.

Notorietatea CEC a impus pastrarea numelui, iar adaugarea particulei Bank vine dintr-o necesitate strategica de a contracara perceperea institutiei in afara categoriei bancilor universale. Una din cauzele erodarii pozitiei CEC in ultimii ani, intr-o categorie tot mai competitiva, a fost si faptul ca si-a refuzat propria istorie si reputatie, si prin aceasta propria identitate, iar aceasta uriasa valoare ascunsa este acum readusa la lumina si devine un motor al renasterii corporatiste.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related