Bogdan Enoiu: Provocarea McCann va fi sa nu concedieze nici in 2010

Conturi castigate de McCann in 2009
In 2009 am muncit mult si am castigat clienti noi pentru fiecare companie din cadrul grupului - de cele mai multe ori in pitch-uri, in competitie cu alte agentii mari.

Am fost desemnata agentia care coordoneaza comunicarea pentru toate brandurile Coca-Cola, am castigat clienti precum Toshiba, Neumarkt, Dedeman, Caroli, Adesgo, Agroli, Berarii Romaniei, Salvati Copiii; Niran, Metro Cash&Carry si real,- Hypermarket pe media (Universal McCann); Anchor Group pe PR (McCann PR), iar Comitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR) a selectat Momentum in vederea coordonarii serviciilor de advertising si marketing pentru promovarea in tara noastra a Jocurilor Olimpice de la Londra 2012.

Nu am pierdut niciun cont care sa depinda de noi aici in Romania si cred ca suntem una din putinele agentii care se pot lauda cu o asemenea performanta.

Avem un rol important in cresterea afacerilor clientilor nostri prin comunicare si cred ca relatiile de lunga durata pe care le avem cu clientii spun mai multe despre calitatea ridicata a serviciilor noastre decat pot eu sa o fac.

In ceea ce priveste profitul, cu eforturi mari am reusit sa incheiem anul cu o marja similara celei din 2008 - si ne pastram acelasi obiectiv si pentru 2010.

Previziuni sumbre pentru 2010
Ne pregatim pentru un 2010 mai prost decat anul care tocmai s-a incheiat. Piata se va dezmorti spre a doua jumatate a anului, insa nu putem spera la cresteri decat incepand cu 2011.

Salarii mici
Tendinta generala in 2009 a fost de inghetare a salariilor si in cazuri particulare de scadere. Nu cred sa fie altfel anul acesta.

McCann nu va concedia nici in 2010
Avem in fata un an greu, asa ca eu cred ca vom mai auzi de concedieri in publicitate, cel putin pana in vara. Noi am reusit sa pastram locurile de munca, si asta va fi marea noastra provocare si pentru anul acesta.

Piata va scadea cu 10% anul asta
Per total, piata va fi in scadere cu aproximativ 10% fata de 2009, cand scaderea a fost dramatica.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Related