
Articole care fac referire la Caroli


Cu brandul Sissi, gusturile fine cresc odată cu tine. Caroli Foods Group și Tribal Worldwide România lansează o nouă platformă de comunicare

Caroli își consolidează poziția de lider de piață în segmentul cârnaților cabanos printr-o campanie de comunicare 360⁰

Fără compromisuri la gust în Postul Paștelui. Caroli Foods Group oferă consumatorilor produse vegetale Caroli Vegalia și mâncăruri gata preparate Maestro

Hello Group lansează FINEWISE, nucleu de expertiză în comunicarea din food & beverages, ospitalitate, sănătate și stare de bine

Noua campanie de brand Caroli din portofoliul Caroli Foods Group, o poveste de dragoste inedită, semnată de McCann Worldgroup România

Caroli Foods Group semnează Carta Diversității din România și își consolidează angajamentul față de diversitate, incluziune și egalitate de șanse

Ana-Maria Diceanu: 2022 pentru Brain 4 Strategy – Anul crizelor devenite noua normalitate, dar și al educației și mental health

Singurul centru de studii de marketing certificate internațional din România a sărbătorit 10 ani de activitate. Profesioniști din companii de top, premiați la gala Performance & Recognition Awards

3000 de reclame, 11 lungmetraje & 20 de scurtmetraje mai târziu. Andu Radu: Sînt băiatul ăla mișto, simpatic și arogant de pe Facebook, care e cel mai bun la ce face

A V-a ediție a PR Arena: Competiția pentru studenți lansată de GWPR și FJSC s-a extins: 5 țări, 2 continente

Yes, We dare! O conferință ca un maraton intens: brief-uri contra-cronometru, soluții live, inspirație sub presiune

Boardul Caroli intercepteaza cursa pentru CelMaiBinePlatitJob din marketing: 7 Golden Tickets trimit 7 idei direct in fata juriului

Change & Challenge – conferinţa despre reconfigurarea pieţei bunurilor de larg consum, la Club Retail 2018

George Cretu, Founder CG Artefacts: Poate ajunge mai tangibila piata de Realitate Virtuala din Romania?

Adrenallina Sports PR & more a lansat Manualul Bune practici corporate: top proiecte marketing & CSR prin sport

Perceptum a castigat pitch-ul de branding, pozitionare si lansare a unei noi categorii de produs sub brandul Campofrio

Gașca Zurli și Șervețelul Carolino își propun să-i împrietenească pe copii cu mâncarea bună și statul la masă
