COSR alege Momentum pentru promovarea miscarii olimpice

In urma unei analize comparative a ofertelor depuse de 15 agentii, Comitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR) a selectat Momentum, parte a McCann WorldGroup Romania, in vederea coordonarii serviciilor de advertising si marketing pentru promovarea in tara noastra a Jocurilor Olimpice de la Londra 2012.

"Daca pana acum cuvantul business era mai putin folosit in miscarea olimpica, in ultima perioada a devenit un punct de referinta deoarece sportul este pana la urma un business. Avem nevoie de parteneri puternici in sport, de aceea ne asociem cu una dintre cele mai mari agentii de marketing conduse de intreprinzatori, dar in acelasi timp oameni entuziasmati de sport, lucru foarte important pentru ca ne permite sa cladim un parteneriat pe termen lung. Trecem astfel la o viteza superioara in ceea ce priveste imaginea si marketingul forului olimpic, iar asocierea dintre noi si Momentum este absolut fireasca", a declarat Octavian Morariu, presedintele Comitetului Olimpic si Sportiv Roman.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related