Advertising-ul fara idei

Se pare ca dupa ani de zile in care avangarda marketing-ului si publicitatii din lume a tot prezis ca era publicitatii a trecut si ca oamenii nu mai urmaresc reclamele (in ciuda cifrelor de audienta aparent bune, toata lumea stie ce fac oamenii in pauza publictara - in definitiv dispozitivele de masurare a audientei indica doar ca televizorul este deschis, nu si prezenta telespectatorului in fata acestuia), ideea ca trebuie facut un switch spre entertainment si advertainment a ajuns si in tara noastra. Evident, ca toate celelalte lucruri din advertisining-ul romanesc, a ajuns intr-o forma cat se poate de romaneasca.
Agentia care se ocupa de noua campanie Zapp a avut o idee : « ia sa spunem noi ca oferta e atat de buna ca nu mai are nevoie de o idee ». Asa au ajuns pe mediile audio-video reclamele in care Zapp ne ofera « in timpul ramas din aceasta reclama divertisment de calitate ».

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Sectiune



Related