Rebranding la Tempo

Tempo Advertising si-a prezentat noul logo si noile valori ale companiei in cadrul unui eveniment organizat la Londra, in prezenta angajatilor companiei.

"De 12 ani logo-ul Tempo a simbolizat o barca si 8 vaslasi. Astazi am simtit ca este momentul sa imbunatatim acest logo, facandu-l mai distinct, mai plin de viata si culoare, cu ajutorul artistului israelian David Gerstein, care ne-a transformat barca intr-o sculptura in metal. Am facut asta pentru ca simtim ca ne reprezinta si ne confundam cu valorile fundamentale ale acestui sport extraordinar", declara Dragos Grigoriu.

Noile valori ale agentiei, prezentate de Grigoriu sunt "invatare", "performanta" si "schimbare", in opinia sa, elemente de baza ale creativitatii. Acesta a subliniat importanta crearii unui mediu care sa le ofere oamenilor resursele prin care sa se dezvolte si sa isi dezvolte propria creativitate, in spiritul performantei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related